Znamie histopatologiczne...

1. Data: 2001-08-18 07:11:48

Temat: Znamie histopatologiczne...
Od: "Marcin" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dzieńdobry!

Mam na skórze około trzydziestu znamion (zwanych pieprzykami). Mam je
oczywiście od kilku lat w tym kilka które nie wyglądają zbyt dobrze
(przypominają czerniaka). Poszedłem do lekarza dermatologa który odesłał
mnie do chirurga w celu usunięcia najbardziej podejrzanych znamion.
Chirurg stwierdził że się wszystko wytnie itd...
Czy takie znamiona są niegroźne i można je bezpiecznie wyciąć? Mam 17 lat,
chodziłem do lekarza i nikt nigdy mi nie powiedział że trzeba to wyciąć
(zlikwidować).

PS. W mojej rodzinie nie było żadnych przypadków raka skóry a znamiona są w
nie zmienionej formie od kilku lat...

2. Data: 2001-08-18 09:39:47

Temat: Re: Znamie histopatologiczne...
Od: "Marcin" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
leżysz
> na sali operacyjnej.
> Jeżeli będziesz wycinał znamię prywatnie to idziesz jak do dentysty (pół
> godziny i do domu), jeżeli idziesz do szpitala to jesteś tam dobę a robią
> ci dokładnie to samo.
> Generalnie lepiej wyciąć i mieć problem z głowy niż bać się i czekać aż
coś
> się rozwinie. Wielu ludzi mówi, że 'znamion lepiej nie ruszać' ale to
> wielka bzdura i takie myślenie może się tragicznie skończyć.
> Mając tyle znamion musisz unikać słońca.

Wielkie dzięki...
Szkoda tylko że wcześniej żaden lekarz mnie o tym nie poinformował.

3. Data: 2001-08-18 15:35:15

Od: ulla <u...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> [...]

wielka bzdura i takie myślenie może się tragicznie skończyć.
Mając tyle znamion musisz unikać słońca.

Pozdrowienia
--
ulla

logopeda