Znów liderom nerwy puszczają!

51. Data: 2019-02-15 15:41:10

Temat: Re: Znów liderom nerwy puszczają!
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/02/2019 o 23:05, Ilona pisze:

> pilnuje!

uwazaj, listonosz zawsze puka trzy razy

--
gazebo

52. Data: 2019-02-15 15:42:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/02/2019 o 22:33, Ilona pisze:
> [...]
,donald-tusk-brexit-theresa-may-wielka-brytania.html

d-tusk-i-premier-irlandii-900-555.jpg

0625

> Także nie daliśmy sie przerobić na wurst i nadal mamy głebokie poczucie
> własnej odrębności kulturowej, podobnie jak Anglicy.

dupe masz z tylu, o reszcie mozesz pomazyc

--
gazebo

53. Data: 2019-02-15 22:29:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-15 09:46, Kviat wrote:

,donald-tusk-brexit-theresa-may-wielka-brytania.html

d-tusk-i-premier-irlandii-900-555.jpg

0625

> Nie bredź. Wykazałem tylko waszą prawacką hipokryzję.
> Przypomnę ci twoje słowa, gdy znowu będziesz pluć na gejów czy żydów,
> albo gdy będziesz się wpierdalać ze swoimi brudnymi katolickimi
> buciorami do cudzego życia.

> Nareszcie zrozumiałaś, że wykazywanie waszej niebezpiecznej głupoty, to
> moje hobby.
> Brawo.

Raczej, wsadzanie obleśnych, levackich łap do gaci na lewo i prawo.

54. Data: 2019-02-15 22:30:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-15 15:42, gazebo wrote:

,donald-tusk-brexit-theresa-may-wielka-brytania.html

d-tusk-i-premier-irlandii-900-555.jpg

0625

> dupe masz z tylu, o reszcie mozesz pomazyc

mów za siebie.

55. Data: 2019-02-15 23:22:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-15 15:41, gazebo wrote:

> uwazaj, listonosz zawsze puka trzy razy

opaska się nie podoba?
https://tiny.pl/tmk6r

56. Data: 2019-02-16 06:08:26

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/02/2019 o 21:30, Ilona pisze:

,donald-tusk-brexit-theresa-may-wielka-brytania.html

d-tusk-i-premier-irlandii-900-555.jpg

0625

> mów za siebie.

i na tym polega roznica miedzy nami, ja zawsze mowie za siebie

--
gazebo

57. Data: 2019-02-16 06:20:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15/02/2019 o 22:22, Ilona pisze:

> opaska się nie podoba?

uwielbiam indianskie imiona

--
gazebo

58. Data: 2019-02-16 18:53:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-16 06:08, gazebo wrote:

,donald-tusk-brexit-theresa-may-wielka-brytania.html

d-tusk-i-premier-irlandii-900-555.jpg

0625

> i na tym polega roznica miedzy nami, ja zawsze mowie za siebie

róznic jest znacznie więcej, niż ci sie wydaje

59. Data: 2019-02-16 19:02:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-16 06:20, gazebo wrote:

> uwielbiam indianskie imiona

np: ?

60. Data: 2019-02-16 20:10:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/02/2019 o 17:53, Ilona pisze:

,donald-tusk-brexit-theresa-may-wielka-brytania.html

d-tusk-i-premier-irlandii-900-555.jpg

> róznic jest znacznie więcej, niż ci sie wydaje

idz na pogrzeb

--
gazebo

[ Edgar G. Goodaire; Michael M. Parmenter ] Discrete Mathematics with Graph Theory 3rd Edition Solutions
[ Michael Smith ] Organic Synthesis 3rd Edition Solutions
[ Raymond A. Serway , Chris Vuille (Emeritus) ] College Physics 10th Edition Solutions
[ Harold Hart, Christopher M. Hadad, Leslie E. Craine, David J. Hart ] Organic Chemistry: A Short Course 13th Edition Solutions
[ Lawrence Perko ] Differential Equations and Dynamical Systems 3rd Edition Solutions