Znów liderom nerwy puszczają!

71. Data: 2019-02-16 21:58:22

Temat: Re: Znów liderom nerwy puszczają!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-16 21:16, gazebo wrote:

> no widzisz psi chuju

jak już mówiłem, ewidentnie, to wpływ neomarksizmu

72. Data: 2019-02-16 22:54:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/02/2019 o 20:38, Ilona pisze:

> ale, który?

lechistanowy
--
gazebo

73. Data: 2019-02-16 22:59:11

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 16/02/2019 o 20:58, Ilona pisze:

> jak już mówiłem, ewidentnie, to wpływ neomarksizmu

i zrobisz mi z dupy jesien sredniowiecza, ok :]

--
gazebo

74. Data: 2019-02-17 02:58:30

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-16 22:54, gazebo wrote:

> lechistanowy

M/S LECHISTAN ?
http://www.plo.com.pl/_pliki/3/406800712.jpg
po wojnie był też LECHISTAN II
https://praust.files.wordpress.com/2016/02/2c0c5-61.
jpg

75. Data: 2019-02-17 03:04:13

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-16 22:59, gazebo wrote:

> i zrobisz mi z dupy jesien sredniowiecza, ok :]

a chuj z dupą.
Zastanów sie jakie spustoszenie nowymarksizm poczynił ci w głowie?

76. Data: 2019-02-17 10:05:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/02/2019 o 01:58, Ilona pisze:

> M/S LECHISTAN ?
> http://www.plo.com.pl/_pliki/3/406800712.jpg
> po wojnie był też LECHISTAN II
> https://praust.files.wordpress.com/2016/02/2c0c5-61.
jpg

ot cholera, niby dekada to nie tak wiele a jednak, Makuszynski, myszka
Miki, takie tam starocie
--
gazebo

77. Data: 2019-02-17 10:16:17

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/02/2019 o 02:04, Ilona pisze:

> a chuj z dupą.
> Zastanów sie jakie spustoszenie nowymarksizm poczynił ci w głowie?

zadnego, za stary jestem a wczesniej bylem za glupi na takie wplywy, na
dodatek moj ojciec a jeszcze bardziej dziadek zyli za prawdziwej wojny i
bez zadnej ideologii opowiadali czym sie roznil Ruski od Niemca, a
jezdzac rowerem wielokrotnie mijalem dwa pomniki, tych co bronili i tych
co tez bronili, nie kloca sie ze soba, kwiaty mozna spotkac i pod jednym
i pod drugim, pracowem tez w Niemczech i sluchalem starego Niemca,
ktoremu polscy niewolnicy w ramach systemu budowali gospodarstwo

--
gazebo

78. Data: 2019-02-17 21:07:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-17 10:05, gazebo wrote:

jpg

> ot cholera, niby dekada to nie tak wiele a jednak, Makuszynski, myszka
> Miki, takie tam starocie

Ładny, nie?

79. Data: 2019-02-17 21:22:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-17 10:16, gazebo wrote:

> [...]
> i pod drugim, pracowem tez w Niemczech i sluchalem starego Niemca,
> ktoremu polscy niewolnicy w ramach systemu budowali gospodarstwo

ale, to o czym mówili, to był marksizm klasyczny.

//od połowy lat 60-dziesiątych, w sposób praktyczny, podświadomie,
wdrażany jest psychoanalityczny neomarksizm.

80. Data: 2019-02-17 23:34:49

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 7 lutego 2019 00:57:41 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:
> czy, tak mu kazali powiedzieć?
>
> i co to się porobiło, że liberał piekłem straszy?
>
> https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/590730
,donald-tusk-brexit-theresa-may-wielka-brytania.html

A propos puszcza...
Nie będę się pytał, co damy robią, bo to niegrzeczne i poza tym z tej
przyczyny, że ten szmonces ma brodę.

Nie będę się też głupkowato pytał, co zrobił z rezerwatem przemysł drzewniany
i gdzie poszły produkty (a las, a tartak, a pies?... pies ojcu prowadzącemu
mordę lizał! - ot co...)

Natomiast proponuję wersję light tj. zmienić temat na "wyższość Ciechocinka
nad Połczynem" czy vice versa ;)

[ Edgar G. Goodaire; Michael M. Parmenter ] Discrete Mathematics with Graph Theory 3rd Edition Solutions
[ Michael Smith ] Organic Synthesis 3rd Edition Solutions
[ Raymond A. Serway , Chris Vuille (Emeritus) ] College Physics 10th Edition Solutions
[ Harold Hart, Christopher M. Hadad, Leslie E. Craine, David J. Hart ] Organic Chemistry: A Short Course 13th Edition Solutions
[ Lawrence Perko ] Differential Equations and Dynamical Systems 3rd Edition Solutions