Znowu fryzjer, tym razem Krakow..

1. Data: 2005-10-17 00:51:38

Temat: Znowu fryzjer, tym razem Krakow..
Od: Djatri <m...@d...ua> szukaj wiadomości tego autora

Byl niedawno temat o Warszawie, mam podobne pytanie.

Mianowicie mam nieodparta ochote zrobienia czegos glupiego, dokladniej
troche niebieskiego walnac na czupryne (a co). Problem jest oczywiscie
z farbami i tym, ze mam ciemne wlosy. Chcialabym raczej udac sie z tym
do fryzjera, i tutaj pytanie - gdzie dobrze, bezpiecznie i niezbyt
drogo? (no i beda wiedzieli skad wziac taka farbe, etc?).

Chyba, ze ktos ma pomysl jak "domowym" sposobem to uczynic (np jedno
pasemko na probe), przy totalnym braku doswiadczenia w tych rzeczach,
zeby sie nie skrzywdzic za bardzo..? ;)

Pozdrawiam, Agni

--
[x] Tak, jestem ortodoksem.

www.basista.eu.org
www.paulinabisztyga.com

1. Data: 2005-10-17 09:57:39

Temat: Re: Znowu fryzjer, tym razem Krakow..
Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Djatri napisał(a):
> Byl niedawno temat o Warszawie, mam podobne pytanie.

Wątek [<Kraków> dobry fryzjer od koloryzacji], 10.10.2005...

--
Pozdrówki,
Aneczka

buty