Zranienie

1. Data: 2000-11-23 13:03:13

Temat: Re: Zranienie
Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Nov 2000 18:11:54 +0100, "Kira" <a...@g...pl> wrote:

>Jestem w trudnej sytuacji. Kocham pewnego mezczyzne i on mnie tez kochal...
>nie wiem jak jest teraz z jego uczuciami :-(. Dzisiaj sie z nim poklocilam,
>nie w realu, tylko poprzez internet, bo czesto tak sie wlasnie kontaktujemy.
>Bardzo mnie zranil, powiedzial, abym szla do diabla, strasznie mnie to

ludzie czasem wyrzucaja z siebie niemile slowa - ale po chwili im to
mija.... skad wiesz, czy nie byl np. pijany, albo moze ktos inny
wpisal te slowa? kontaktowaliscie sie w tym wypadku przez internet -
nie wiesz, jak jest, bo gdy padaly slowa "idz do diabla" nie patrzylas
mu w oczy.

--
[cookie]

1. Data: 2000-11-23 13:35:49

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bizos wrote:
[..]
> 1. rezygnacja z tegoż (uczucia dumy) może spowodować złą
> interpretację takiego postępowania przez odbiorcę i
> wygeneruje odruch ewentualnego lekceważenia: "i tak do mnie
> przyjdzie"
[..]

Ja nie mówiłem, że ma mu się rzucić w ramiona, lecz tylko to, żeby
ROZMAWIAŁA. By nie zaperzać się w milczeniu bo to tylko generuje
żal i złość tak na partnera jak i na siebie.

Moja rada jest taka, żeby zadzwoniła i przekazała swoje uczucia,
że jest na niego zła, albo że jest wk..wiona, że tak postąpił i jeśli
nadal to odczuwa to żeby powiedziała, że musi ochłonąć.
Nie chodzi o to by "i tak do niego przyjść" tylko by wyrazić siebie.
Jeśli partnerowi zależy to ma w ten sposób okazję do przeprosin, albo
wyjaśnienia nieporozumienia, albo podjęcia innych ugodowych kroków.
A tak - siedząc tylko w milczeniu - to zawsze z igły robią się widły :(((

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę

1. Data: 2000-11-23 16:28:43

Od: "Kira" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyslij mu przez internet krotkie "przepraszam, kocham Cie", a zobaczysz,
ze
> odpowie Ci tym samym!

E, to nie przejdzie... Nie bede przepraszala, ale faktycznie moze powinnam
zrobic pierwszy krok...
Ania

1. Data: 2000-11-23 16:33:12

Od: "Kira" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypieprz taką dumę do śmietnika i to jak najszybciej.

Nie ma sprawy, już to robię.

> Bo możesz przez nią cierpieć jeszcze bardziej. Moja przyjaciółka uniosła
się
> taką dumą wobec męża i nie zdążyła się z nim pogodzić

Czemu? Zdechł?
Ania

1. Data: 2000-11-23 16:40:59

Od: "Kira" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piszesz w czasie przeszlym. skad ta pewnosc, ze juz nie kocha.

Szczerze mowiac nie mam pewnosci.

> Hmmm, czy moge zapytac dlaczego tak powiedzial? Co Mu
> zrobilas/powiedzialas/napisalas?

Nic, tylko mialam zly humor i go troche wkurzalam. Tak to jest jak sa
ciezkie dni :-(.

> Jesli kochasz to wybaczysz Wam obojgu. Mysle, ze potrafisz tylko przestan
> ciagle dopieszczas swoja urazona dume. Jego tez boli. Pamietaj o tym i
> pomysl przez Jego pryzmat.

Tak naprawde to ja nie mam zadnej dumy ;-). A wybaczac, to umiem szybko,
nawet juz nie wiem o co nam poszlo. Jeszcze dzisiaj sie z nim pogodze.
Ania

1. Data: 2000-11-23 17:04:32

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira wrote:
[..]
> Czemu? Zdechł?
> Ania

I co my tu mamy? Znowu Anię Lipek! Tylko pod kolejną ksywką :(((

Hmm.... Ciekawe jetem czy jest sposób, żeby założyć filtr w szkapie na
pa149.jeleniag.sdi.tpnet.pl ??

zdegustowany
Arek

1. Data: 2000-11-23 17:10:20

Od: "Kira" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co my tu mamy? Znowu Anię Lipek! Tylko pod kolejną ksywką :(((

Przeciez nie przeklnelam :-((. Oj, przepraszam, blagam na kolanach o
przebaczenie :-(((.
Ania

1. Data: 2000-11-23 21:42:30

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira wrote:
> Przeciez nie przeklnelam :-((. Oj, przepraszam, blagam na kolanach o
> przebaczenie :-(((.

Problem nie leży w Twoim języku lecz w tym, że nie jesteś prawdziwa.
Jak chce się bawić czyjąś fantazją to sięgam po książkę, idę do kina
lub wypożyczam kasetę wideo ewentualnie włączam telewizor.
Tu na newsach chcę rozmawiać z LUDŹMI, a nie z FANTOMEM prymitywnie
tworzonym przez jakiegoś typka i co chwilę wymyślającym jakieś prowokacje.

Załapałeś twórco "Ani Lipek" w czym problem?

Niestety widzę, że nie bardzo mogę filtrować listy po łączu, pozostaje
mi tylko sprawdzać nagłówki i wrzucać Twoje kolejne wcielenia do filtra.

papatki
Arek

1. Data: 2000-11-24 00:10:52

Od: "Bizos" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Astec SA <b...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@a...pl...
> [...]
mnie
> [..]
>
> Ja nie mówiłem, że ma mu się rzucić w ramiona,

Istotne jest jednak kto zacznie tę rozmowę, a kto *powinien*
zacząć.
...i tutaj duma, która proponowałeś wyrzucić na śmietniek
a dlaczego nie - jeżeli już - to tylko odstawic niedaleko i
na chwilę) ma istotne znaczenie.

>By nie zaperzać się w milczeniu bo to tylko generuje
> żal i złość tak na partnera jak i na siebie.

Nie jest za nieuzasadnionym milczeniem. nie popieram jdnakże
rozwiązywanie konfliktu przez osobę, która nie zawiniła w
czymkolwiek.

> [...]
> że jest na niego zła, albo że jest wk..wiona, że tak
postąpił i jeśli
> nadal to odczuwa to żeby powiedziała, że musi ochłonąć.

myslę, że przekazywanie takich informacji jest zbędne.
Wytworzona atmosfera juz wskazuje na to, że ktos na kogos
sie "boczy". nietrudno wywnioskować kto, jezeli zna sie
przyczynę.

> Nie chodzi o to by "i tak do niego przyjść" tylko by
wyrazić siebie.

A wyrazić siebie IMHO trzeba tez we własciwy i pełen
szacunku dla samego siebie sposób.

> Jeśli partnerowi zależy to ma w ten sposób okazję do
przeprosin,

Błędne założenie IMO. Do przeproszenia nie potrzeba okazji.
Przepraszać nalezy bez okazji ale zawsze w przypadku
swtierdzenia swych błedów. Ja a priori rezygnowałbym ze
wszystkich naleznych mi przeproszeń, które miałyby miejsce
jedynie dlatego, że była do takowych okazja. Takie
przeproszenie nie jest pełnym.

>albo
> wyjaśnienia nieporozumienia, albo podjęcia innych
ugodowych kroków.

przy tym zdaniu - zgoda.
--
Pzdr.
St. b.

1. Data: 2000-11-24 00:14:26

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bizos wrote:
> Istotne jest jednak kto zacznie tę rozmowę, a kto *powinien*
> zacząć.

Nie jest istotne.

> Nie jest za nieuzasadnionym milczeniem. nie popieram jdnakże
> rozwiązywanie konfliktu przez osobę, która nie zawiniła w
> czymkolwiek.

Heh :((
Nie czytałeś tego co napisałem. No dobra uważasz, że to nie
Ty zawiniłeś, druga strona ma to same odczucie. Efekt?
Nie odzywacie się do siebie do końca życia, tak?

> A wyrazić siebie IMHO trzeba tez we własciwy i pełen
> szacunku dla samego siebie sposób.
[..]

No i to jest właśnie kwintesencja fałszywego poczucie dumy.

Niestety takie podejście jakie proponujesz prowadzi tylko
do zapiekłości, a nie do rozwiązywania konfliktów. :((

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę
znalezionych stron - jeśli zawiera w sobie ciąg __365__ to... wygrałeś!

zdrada
Mam na imie Andrzej - prosze o pomoc
Powitanie
Ponownie