Re: Zranienie

From: Astec SA <b...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zranienie
Date: Thu, 23 Nov 2000 14:35:49 +0100

Bizos wrote:
[..]
> 1. rezygnacja z tegoż (uczucia dumy) może spowodować złą
> interpretację takiego postępowania przez odbiorcę i
> wygeneruje odruch ewentualnego lekceważenia: "i tak do mnie
> przyjdzie"
[..]

Ja nie mówiłem, że ma mu się rzucić w ramiona, lecz tylko to, żeby
ROZMAWIAŁA. By nie zaperzać się w milczeniu bo to tylko generuje
żal i złość tak na partnera jak i na siebie.

Moja rada jest taka, żeby zadzwoniła i przekazała swoje uczucia,
że jest na niego zła, albo że jest wk..wiona, że tak postąpił i jeśli
nadal to odczuwa to żeby powiedziała, że musi ochłonąć.
Nie chodzi o to by "i tak do niego przyjść" tylko by wyrazić siebie.
Jeśli partnerowi zależy to ma w ten sposób okazję do przeprosin, albo
wyjaśnienia nieporozumienia, albo podjęcia innych ugodowych kroków.
A tak - siedząc tylko w milczeniu - to zawsze z igły robią się widły :(((

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę