Zrobiłam Caneloni od Joli L-L

1. Data: 2003-02-02 20:54:25

Temat: Zrobiłam Caneloni od Joli L-L
Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - smak cudowny! Dodatkowo zrobiłam beszamel. Mąz jak zobaczył,
co kombinuję w kuchni - oszalał z niecierpliwości, a potem... ahhh ...
zażeraliśmy się jak nie powiem co!
Niestety - czeka nas dieta... :)) Dołączam się do protestujących! :)
Pozdrawiam
Iwona

1. Data: 2003-02-02 23:25:38

Temat: Re: Zrobiłam Caneloni od Joli L-L
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zażeraliśmy się jak nie powiem co!
> Niestety - czeka nas dieta... :)) Dołączam się do protestujących! :)

no ladnie:)))) to ja od nowego roku zakladam Klub Kwadransowych Grubasow ;-P
ale ciesze sie, ze smakowalo,
Jola L-L

1. Data: 2003-02-03 01:53:06

Od: "schayn" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ladnie:)))) to ja od nowego roku zakladam Klub Kwadransowych Grubasow
;-P
> ale ciesze sie, ze smakowalo,
> Jola L-L

chyba Klub Newsowych Grubasów

1. Data: 2003-02-04 10:05:23

Temat: Odp: Zrobiłam Caneloni od Joli L-L
Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> Jak w temacie - smak cudowny! Dodatkowo zrobiłam beszamel. Mąz jak
zobaczył,
> co kombinuję w kuchni - oszalał z niecierpliwości, a potem... ahhh ...
> zażeraliśmy się jak nie powiem co!

Mozesz podac z jakiego m-ca jest watek?
A. fanka Caneloni, lasagne mniam

1. Data: 2003-02-04 10:34:33

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asiunia" <j...@p...gda.pl> napisał w wiadomości news:b1o34j$og6> >
co kombinuję w kuchni - oszalał z niecierpliwości, a potem... ahhh ...

> Mozesz podac z jakiego m-ca jest watek?
> A. fanka Caneloni, lasagne mniam

kilka dni wczesniej, 01 luty ten rok, w watku "Mam 1kg mięsa mielonego i nie
mam pojęcia..."

Jola L-L

wyciskanie czosnku
nalewka czosnkowa
RAKI
Pozbywam się książek ogrodniczych i zoologicznych
Czy zna ktoś ciekawe potrawy z grzybów Mun (ucho bzowe) ?