Sprzed do fondue

1. Data: 2001-02-06 10:53:08

Temat: Sprzed do fondue
Od: Sebastian Maliszczak <y...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze wie gdzie w Krakowie mozna kupic sprzet do
przyrzadzania fondue ? Chodzi mi o kocialek z palnikiem widelczyki
i caly ten osprzet. Bede wdzieczny za wszelkie informacje

Sebastian Maliszczak * y...@c...edu.pl

1. Data: 2001-02-06 11:00:38

Temat: Re: Sprzed do fondue
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz M. Mucha <m...@t...pl> wrote in message
> Ja kupowalem troche wiecej niz miesiac temu w Tesco.
Ile kosztuje ?
Asia

1. Data: 2001-02-06 11:07:54

Od: "Grzegorz M. Mucha" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian Maliszczak wrote:

> Czy ktos moze wie gdzie w Krakowie mozna kupic sprzet do
> przyrzadzania fondue ? Chodzi mi o kocialek z palnikiem widelczyki
> i caly ten osprzet. Bede wdzieczny za wszelkie informacje

Ja kupowalem troche wiecej niz miesiac temu w Tesco. Wyprobowalem w
Sylwestra
(razem z paroma innymi przysmakami) i teraz ci co byli i jedli wpraszaja
sie
i wpraszaja - a to fondue, a to nalesniczki...
Zeby tylko nie te priony, to mozna by sobie upichcic fondue
burgundzkie...
Pare razy byl tez w Makro - ale zawsze znikal zanim sie tam pojawilem. I
chyba w Kwitku.

--
Grzegorz Mucha <m...@t...pl> ICQ #91619595, tel.(502)261417
Jesli jest problem, to jest rozwiazanie.

1. Data: 2001-02-06 11:12:24

Temat: Re: Odp: Sprzed do fondue
Od: Sebastian Maliszczak <y...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajetan wrote:

> Jesssu.... jakbys mowil wczesniej to bym ci dal ten ktory mialem,
> a tak zdewastowalem go kompletnie :-(
>
> kaj

Jak sie domyslam spaliles go ? ;-)))

--
Sebastian Maliszczak * y...@c...edu.pl

1. Data: 2001-02-06 11:13:17

Od: Sebastian Maliszczak <y...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz M. Mucha" wrote:

> Ja kupowalem troche wiecej niz miesiac temu w Tesco. Wyprobowalem w

a ile kosztowal ?

> Sylwestra
> (razem z paroma innymi przysmakami) i teraz ci co byli i jedli wpraszaja
> sie
> i wpraszaja - a to fondue, a to nalesniczki...

hehe nie dziwie im sie wcale ;-)

> Pare razy byl tez w Makro - ale zawsze znikal zanim sie tam pojawilem. I
> chyba w Kwitku.
> ^^^^^^

a to gdzie jest ???

--
Sebastian Maliszczak * y...@c...edu.pl

1. Data: 2001-02-06 12:05:00

Od: "Grzegorz M. Mucha" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hehe nie dziwie im sie wcale ;-)

To pochwala potraw ogolnie czy moich zdolnosci kulinarnych?

1. Data: 2001-02-06 12:06:09

Od: "Grzegorz M. Mucha" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a to gdzie jest ???

Po drodze do Zabierzowa w Modlnicy (jakies 4 km od Kraka, za wjazdem na
autostrade)

1. Data: 2001-02-06 12:07:38

Od: "Grzegorz M. Mucha" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:

> Ile kosztuje ?
> Asia

a chyba (w Tesco) ok. 70 zl. Kociolek z podstawka, palnik, widelce,
pokrywka. To i tak nieduzo przy cenie potrzebnego sera.

1. Data: 2001-02-06 12:16:01

Od: Sebastian Maliszczak <y...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a chyba (w Tesco) ok. 70 zl. Kociolek z podstawka, palnik, widelce,
> pokrywka. To i tak nieduzo przy cenie potrzebnego sera.

Zrobilem sobie takiego smaka, ze chyba prosto po pracy pojade sprawdzic
czy jeszcze sa :-)

--
Sebastian Maliszczak * y...@c...edu.pl

1. Data: 2001-02-06 12:17:46

Temat: Odp: Sprzed do fondue
Od: "Kajetan" <K...@c...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i caly ten osprzet. Bede wdzieczny za wszelkie informacje

Jesssu.... jakbys mowil wczesniej to bym ci dal ten ktory mialem,

sałatka z selerem surowym
gebki ;)
kurczak sybko i smacznie
Re: Kawa po turecku