kurczak sybko i smacznie

1. Data: 2001-02-06 08:56:26

Temat: kurczak sybko i smacznie
Od: "megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kilka razy skorzystałam z Waszych przepisów. dzisiaj postanowiłam podzielić
się z Wami przepisem, który kilka lat temu wyprubowałam, a pochodzi on z
telewizji.
Jest to kurczak z pieczarkami w pomidorach i winie zwany
pure marengo (nie wiem dokładnie jak się pisze)

1 pierś z kurczaka
30 dag pieczarek
1szklanka białego wina
1 przecier pomidorowy
1 cebula

piersi z kurczaka pokroić w kostkę, posolić, obtaczać w mące.
wrzucić na rozgrzaną oliwę i podrumienić następnie dodać cebulę-podsmażyć,
pieczarki. Dusić ok. 15 minut. dodać przecier pomidorowy i wino.
Gotować na mały ogniu ok. 10 min.
Podawć z ryżem ugotowanym na sybko lub z makaronem

Jest to danie, które się dosyć szybko robi i jest smaczne.

Pozdrowienia
megi

1. Data: 2001-02-08 11:56:14

Temat: Re: kurczak sybko i smacznie
Od: "Ann" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie białe wino używasz do tego przepisu?

Ania
a...@e...com.pl
ICQ 101671611 GG 559756

1. Data: 2001-02-09 09:06:03

Od: "megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pół słodkie, nie mam konkretnej marki,
dobre są wina francuskie,
do potrawy dobrze jest dodać 1-3 ząbków czosnku jest smaczniejsze
megi
Użytkownik Ann <a...@e...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:95uoaq$slg$...@n...tpi.pl...
> Jakie białe wino używasz do tego przepisu?
>
> --
> Pozdrawiam
> Ania
> a...@e...com.pl
> ICQ 101671611 GG 559756

Re: Kawa po turecku
pierogi leniwe
przepisów szukam
NETYKIETA - czyli sieciowy Savoir - Vivre
potrawa chinska