Zupa pomidorowa

1. Data: 2004-01-17 11:04:12

Temat: Zupa pomidorowa
Od: "Maciej Kołodziej" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kilogram pomidorów
2 litry wody
przyprawy kucharek
5 skrzydełek z kurczaka

wszystko wymieszać i zagotować i jak macie teściową to dajcie na
posmakowanie. Po paru minutach jak będzie oddychać to jest jadalna.

1. Data: 2004-01-17 13:30:07

Temat: Re: Zupa pomidorowa
Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Kołodziej" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> wszystko wymieszać i zagotować i jak macie teściową to dajcie na
> posmakowanie. Po paru minutach jak będzie oddychać to jest jadalna.

Z calym szacunkiem, ale jadalne nie znaczy dobre. Mi to zupelnie nie pasi i
jest profanacja pomidorowki...

Anka

1. Data: 2004-01-17 13:34:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Jan 2004 14:30:07 +0100, Anka Łazowska
<a...@c...pl> wrote:

>Użytkownik "Maciej Kołodziej" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

>Z calym szacunkiem, ale jadalne nie znaczy dobre. Mi to zupelnie nie pasi i
>jest profanacja pomidorowki...
>
>Anka

jak kilo pomidorow to juz nie 2 litry wody poza tym, bo to
wyjdzie blado rozowy ply. jak skrzydelka to i 2 litry wody,
gotowac, odparowac porzadnie i te pomidory wyfasowac do zupy .
inaczej tego nie widze.
poza tym sie zgadzam z Anka.

p.s. te 5 skrzydelek to z JEDNEGO kurczaka?? :PPP

p.p.s. ja tam moja tesciowa jednak dosc lubie.
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-01-17 13:34:23

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Kołodziej" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> wszystko wymieszać i zagotować i jak macie teściową to dajcie na
> posmakowanie. Po paru minutach jak będzie oddychać to jest jadalna.

Kanibal??

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2004-01-17 13:37:12

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anka Łazowska napisał:

> Z calym szacunkiem, ale jadalne nie znaczy dobre. Mi to zupelnie nie pasi i
> jest profanacja pomidorowki...

Pomidorówki?
Przecież teściowa ma być jadalna wg poprzednika ;)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-01-17 14:11:43

Od: "Niesia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Pomidorówki?
> Przecież teściowa ma być jadalna wg poprzednika ;)

może to przepis na teściową faszerowaną "pomidorówką"
;-)

Niesia

1. Data: 2004-01-17 18:32:48

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie jestem w trakcie robienia pomidorówki eksperymentalnej. Otóż małżonek
mój 5 dni temu ugotował rosołek na cielęcine, ale ponieważ do następnego dnia
nic z cielęciny nie ocalało (został się ino rosołek, a miała być potrawka) to
dokupił cielęciny i ugotował ją na tym samym płynie. Sprawa się powtarzała i
teraz znów się na tym płynie (już bardzo intensywnym) gotuje kolejna cielęcinę,
tym razem z warzywami. No. Dzisiaj zaś nakupił pomidorów z przeceny (rzekł : bo
takie tanie były), ale nawet bez przeceny pomidory o tej porze roku do niczego
się nie nadają, więc pokroiłam je i duszę. Jak się uduszą, przetrę, dodam do
nich nieco w/wym rosołu, śmietany i zobaczymy...
Pozdrowionka - Agnieszka

1. Data: 2004-01-17 21:35:22

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <1...@n...onet.pl>,
"batory" <b...@p...onet.pl> wrote:

> się nie nadają, więc pokroiłam je i duszę. Jak się uduszą, przetrę, dodam do
> nich nieco w/wym rosołu, śmietany i zobaczymy...

Powodzenia. Tak trzymać. Boję się jedynie, że ten wywar może się
okazać za dobry dla tych pomidorów.

Władysław

1. Data: 2004-01-18 01:13:53

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

====
Jerzy, Rokita! Jesteś wierząca?

waldek
====

1. Data: 2004-01-18 07:12:48

Od: "K-2" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Maciej Kołodziej" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

Ma teściowa została wykorzystana jednorazowo i ostatecznie do degustacji
zupy grzybowej ( ze zbiorów 2002r). Świeć
jej pamięci. Aktualnie się rozwodzę ( inne powody). Więc chyba poczekam z
zupą pomidorową na całkiem nową teściową, chyba że mi podacie inny sposób
degustacji ( psa nie mam , małżonka separowana i mieszka 300 km odemnie więc
zupa wystygnie ) ?
Pozdrawiam
dwaKa

Oferta pracy !!! Jak robiae pieni?dze w internecie
Wsciekle lososie
Zupa kukurydziana dla Kingi M. i nie tylko :-) [P]
ocet malinowy, zielone wino imbirowe
przesolona lazania...