Zupa z Wysokich Obcasów

1. Data: 2004-09-09 13:20:36

Temat: Re: Zupa z Wysokich Obcasów
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Z ryba mi się kojarzy. Może pieczoną i gałązke do środka?

tak wlasnie robie :)
i dodaje tez do zupy rybnej

wiku

1. Data: 2004-09-09 20:22:19

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej debski" <m...@s...killer> napisał w wiadomości

> ja tez robilem, zupa jest szybka i swietna (takze dla nieszpinakowcow - bo
> malo szpinakowa w smaku).
> swiezej miety i kolendry takze nie mialem - dalem bazylie i koperek :) -
> efekt zupelnie niezly.
>
> dla pytajacych przepis z glowy:
> dwie cebule
> papryczka chilli sztuk 1
> czosnek pare ząbków
> 600 g swiezego szpinaku
> 1.5 l bulionu
> swieze mieta i kolendra sol pieprz
> 200 g gestej smietany.
> do tego grzanki zapiekane z ementalerem

Cebule polecam zgodnie z przepisem czerwoną, a poza miętą i kolendrą
w oryginale jest też natka. Dodam też, że jeśli bulion będzie z kostki, to
moim zdaniem spokojnie można nie doprawiać solą i pieprzem. Aż się
zdziwiłam, ale serio tak jest. Gotować wystarczy 10 minut.

pozdrawiam
Zośka

1. Data: 2004-09-09 21:28:32

Od: "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zofia Gebert wrote:

Hmmmm.... Zupa z obcasow raczej niezbyt apetycznie sie kojarzy ;).
MSPANC :)

Ania

1. Data: 2004-09-10 06:48:11

Od: "H.W." <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Ladorucka" <a...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> Hmmmm.... Zupa z obcasow raczej niezbyt apetycznie sie kojarzy ;).
I słusznie. Dajcie spokój z tymi "wysokimi obcasami". To jest chłam do
odurniania kobiet. H.

1. Data: 2004-09-10 09:06:23

Od: "maciej debski" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "H.W." <h...@w...pl> napisał...

> I słusznie. Dajcie spokój z tymi "wysokimi obcasami". To jest chłam
do
> odurniania kobiet. H.

a mi sie, dzudzu, wydawalo ze to dodatek do gazety wyborczej,
poza tym sprobuj zrobic te zupke zamiast trenowac zabojcze gnaty z
piekarnika.

mac.

1. Data: 2004-09-10 10:06:18

Od: "H.W." <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mi sie, dzudzu, wydawalo ze to dodatek do gazety wyborczej,
A dodatek do gazety wyborczej jest poza krytyką. On się MUSI podobać.
Jasne, żuczku! Tak trzymać!

1. Data: 2004-09-10 11:53:51

Od: "maciej debski" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "H.W." <h...@w...pl> napisał...

> a mi sie, dzudzu, wydawalo ze to dodatek do gazety wyborczej,
> A dodatek do gazety wyborczej jest poza krytyką. On się MUSI podobać.
> Jasne, żuczku! Tak trzymać!

o, kiciu, wcale nie musi sie podobac. ja go mam bo mam GW... i nie jestem
kobietą
więc nie boję się odurnienia. a zupa jest dobra.

greetz.

m.

przepisik
a ja coś mam - ciasta (przepisy)