Zupa z owoców morza?

1. Data: 2005-02-16 22:19:38

Temat: Zupa z owoców morza?
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratujcie, mąż wrócił z Egiptu i ciągle marudzi by ugotować zupkę z owoców
morza.
Ha ha, ale jak??
Zakupiłam mrożoną mieszankę z owoców morza i co dalej.
Poleźliśmy z mężem do knajpy z kuchnią arabską i zupa okazał się nie tą, On
twierdzi że tamta była czymś zabielana, nie czysty rosół.
Moja pierwsza koncepcja ugotować rybny rosół, a do tego mrożonka i ju, ale
podobno to nie takie ma być. No i co mam biedny zucek zrobić??
A mrożonka leży sobie w zamrażarce i czeka aż przyjdą "lepsze czasy :-/

Pozdrawiam
Dorunia

1. Data: 2005-02-17 14:32:10

Temat: Re: Zupa z owoców morza?
Od: "Mokador" <m...@m...atomnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mrożonka leży sobie w zamrażarce i czeka aż przyjdą "lepsze czasy :-/

Dodaj octopus baby + coco milk z puszki i będzie dobra i zabielana.

Pozdrawiam
Henry

chili con carne
Re: szukam
Co zrobić z Baileysem?
Olej roślinny zużyty - czy jest szkodliwy?
prawdziwy miód