Zurück in die ,,neue Normalität"?

1. Data: 2022-01-06 00:22:02

Temat: Zurück in die ,,neue Normalität"?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sceny iście oświęcimskie - tu wyjątkowo bez psów, w odróżnieniu od innych
miast aktualnie w Niemczech.

Kulturalna interwencja w nostalgicznym stylu sprzed lat. Dzieci odrywane od
matek, mundurowi ryczą jak zwierzęta - czyżby nowe policyjne wytyczne
taktyczne? Skąd, po prostu sięgnęli do starych, z okupacji w Polsce. Oni
DOKUMENTACJĘ skrzetnie orzechowują i wykorzystują ?

Spacyfikowali część "spacerowiczów" nie dając im odejść. Psychoterror.
Łapanka jak w Warszawie w czasie okupacji:

https://twitter.com/greve_x/status/14788580373980201
03?s=21

--
KOWIDIOTOM: ,,Las codziennie się zmniejszał, ale drzewa z uporem głosowały
na siekierę, bo miała uchwyt z drewna."

2. Data: 2022-01-06 11:40:34

Temat: Re: Zurück in die ,,neue Normalität"?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2022 o 00:22, XL pisze:
> [...]
> miast aktualnie w Niemczech.
>
> Kulturalna interwencja w nostalgicznym stylu sprzed lat. Dzieci odrywane od

Wrzeszczy gość z kamerką. Jak zwierzę, to się zgadza.

Policjanci nad wyraz kulturalni i profesjonalni. Możemy chyba takich
pozazdrościć, mając w pamięci niektóre demonstracje u nas.

> [...]
>
> Spacyfikowali część "spacerowiczów" nie dając im odejść. Psychoterror.
> Łapanka jak w Warszawie w czasie okupacji:

Biorąc pod uwagę komentarze pod filmikami, zanika w narodzie wiedza o
tym, czym był Oświęcim i okupacja niemiecka. Z jednej strony dobrze, ale
z drugiej hm... łatwo im wodę z mózgu zrobić.

Oj, poprzewracało się ludziom w tych głupich łbach...

--
Ewa

3. Data: 2022-01-06 13:03:02

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.01.2022 o 00:22, XL pisze:

> Spacyfikowali część "spacerowiczów" nie dając im odejść. Psychoterror.
> Łapanka jak w Warszawie

Zebrało ci się na wspominki o zachowaniu pislamskiej milicji na
demonstracjach kobiet?
No to mnie zaskoczyłaś, bo pamiętam, że wtedy kibicowałaś milicjantom.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Bodnar: ,,TO SKANDAL."
Zwrot w Niemczech?