"Zwątpiłam w jakąkolwiek przyszłość... i w przeszłość."

81. Data: 2011-10-22 19:50:05

Temat: Re: "Zwątpiłam w jakąkolwiek przyszłość... i w przeszłość."
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Oct 2011 21:48:27 +0200, Paulinka napisał(a):

> A ja durna, zapomniałam, że prawo nie działa wstecz.

Przekonaliście mnie. Niemcy chcą dla nas dobrze!
:-/
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

82. Data: 2011-10-22 19:55:20

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-22 21:50, Ikselka pisze:

> Przekonaliście mnie. Niemcy chcą dla nas dobrze!
> :-/

Do niczego takiego Cię nie przekonywałem.
Ale to dobre miejsce na zakończenie mojego udział w dyskusji, bo
zaczynasz cudować...

Stalker

83. Data: 2011-10-22 21:05:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-22 15:27, Ikselka pisze:
> [...]
nigdzie indziej to wydarzyć by się nie mogło)?

> Bo sie nigdzie indziej nie wydarzyło. Taka durna przesłanka.

Znaczy, co chcesz powiedzieć? Że Wołyń, Katyń, stalinizm, Rwanda (o
której pisali Stalker i żołty) i wiele innych się nie wydarzyły?

No i nadal aktualne pytanie - jaki cel chcesz osiągnąć swoim
"przypominaniem"?

Ewa

84. Data: 2011-10-22 21:07:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Oct 2011 23:05:27 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> której pisali Stalker i żołty) i wiele innych się nie wydarzyły?
>
> No i nadal aktualne pytanie - jaki cel chcesz osiągnąć swoim

Pamięć o tym, że historia sie powtarza, a gadanie, że "Niemcy dziś są już
inni" to głupota.

85. Data: 2011-10-22 21:10:58

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-22 23:07, Ikselka pisze:
> Pamięć o tym, że historia sie powtarza, a gadanie, że "Niemcy dziś są
> już inni" to głupota.

Co mamy zrobić z tą pamięcią?

A tak w ogóle to nie tylko Niemcy, ale i cały świat jest inny.

Ewa

86. Data: 2011-10-22 21:16:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Oct 2011 23:10:58 +0200, medea napisał(a):

> Co mamy zrobić z tą pamięcią?
>
> A tak w ogóle to nie tylko Niemcy, ale i cały świat jest inny.

Oczywiście, tylko ludzie ciągle tacy sami.

87. Data: 2011-10-22 22:00:54

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-10-22 23:16, Ikselka pisze:

> Oczywiście, tylko ludzie ciągle tacy sami.

To slogan. Wcale nie są tacy sami.

Ewa

88. Data: 2011-10-22 22:07:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 23 Oct 2011 00:00:54 +0200, medea napisał(a):

> To slogan. Wcale nie są tacy sami.

Nie są CI sami, ale TACY sami. Rozróżnij te jakosci.
I to nie jest slogan. Ludzie jako populacja się NIE zmieniają. Moze ich być
tylko coraz więcej, ale wcale nie stają się przez to INNI, a jeżeli - to
tylko gorsi. Rządzą nimi wciąż te same prawa, emocje, zależności, są
skonstruowani wciąż tak samo - mają ręce skierowane do siebie :-/

--
[...]

Re: WHY MUSLIMS BELIEVE THAT ISLAM IS THE TRUTH ????????????
Wasze ulubione ?
No w końcu ...
Kurde Dębski
post testowy