Zwierzę zwane kobieta

1. Data: 2002-10-11 14:28:04

Temat: Re: Zwierzę zwane kobieta
Od: "Tris von Bis" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

TheStroyer ...
> PS. Gdyby mężczyźni nie interesowali się samochodami, to czym by
> jeździły kobiety?

Fakt.
Ale gdyby nie interesowali sie wspomniana rowniez pilka nozna oraz karabinami
[piwa sie czepiac nie bede :)] to jaki to mialoby ngatywny wplyw na kobiety?

Tris

1. Data: 2002-10-12 19:06:00

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to jest, że kobieta traktowana jest często jako inny gatunek
człowieka?
> Przypisuje jej się jakieś tam cechy, wśród których jest jakaś tam
nieokreślona
> tajemnica. Czy to niewiedza czy hołdowanie mitowi?

nie bez przyczyny kobieta jest określana mianem płci pięknej no ni!
widziałaś kiedyś faceta którego linia ciała posiadała równowagę miedzy
pięknem a funkcjonalnością??? raczej nie, raczej są to mięśniaki albo
bojsbandy (czyli twarz a 0 kompozycji ciała)
u kobiet jest taka równowaga między tymi 2 aspektami, "linia" kobiecego
ciała nas po prostu pociąga, jest, płynna, odpowiednio nagięta w pewnych
miejscach i podkreśla to co niektóre (rzadko występujące) kobiety mają w
sobie
złe porównanie ale niech będzie:
mężczyzna linią swego ciała przypomina albo tira, albo malucha (słodki ale
do bani)
kobieta natomiast jest raczej limuzyną marki BMW (7), bądź pięknym i
porywczym Aston Martinem
i tu jest pies pogrzebany bo to co piękne, w naszych oczach nabiera
przepychu i jest zbytnio wywyższane

1. Data: 2002-10-14 06:42:14

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
karabinami
> [piwa sie czepiac nie bede :)] to jaki to mialoby ngatywny wplyw na

Gdyby nie interesowali się futbolem, to kobiety nie miały by dla siebie
czasu.
Gdyby nie interesowali się karabinami, to nie byłoby emancypacji kobiet,
którą w dużej mierze ułatwiły obie wojny światowe ;))

JGrabowski

1. Data: 2002-10-14 07:41:44

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Po prostu kobiety są na tyle nietypowe, że trzeba dla nich tworzyć nawet
> jakieś osobne fora, gazety, itd., podczas gdy mężczyźni kontentują się
> normalnymi gazetami, normalnymi forami, itd. ;) To o czym piszezz jest
> zaprzeczeniem Twojej tezy...

Normalne gazety, normalne fora :D - popatrz sobie na gazety "typowo męskie" -
Playboy, CKM, Forma, Wędkarstwo (sic!), Hustler - no chyba że uważasz je za
normalne. Gazety (które _ja_ traktuję jako "normalne") typu Rzepa, Wprost,
Polityka, Forum i Wyborcza są dla obu płci - chyba że nie zauważyłam czegoś
napisanego w rogu małym druczkiem.
Aha, jakiej tezy?

> PS. Gdyby mężczyźni nie interesowali się samochodami, to czym by
> jeździły kobiety?

No nie, wiesz, teraz mamy zamiar kupić samochód. Interesujemy się tym oboje. A
gdy nie kupujemy samochodu, żadne z nas się tym nie interesuje, jeździemy tym,
co mamy :)

kohol

1. Data: 2002-10-14 10:45:42

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
męskie" -
> Playboy, CKM, Forma, Wędkarstwo (sic!), Hustler - no chyba że uważasz je

Nie rozumiem, czemu mieszasz wędkarstwo i gołe d..y? Wprawdzie nie czytam
żadnej
z tych gazet (może nie jestem mężczyzną?), ale wydaje mi się, że wędkarstwo
po prostu jeden ze sposobów na spędzanie wolnego czasu. Wiem, zapewne
czułabyś
się rozżalona (może nie Ty - ale są i takie), że Twój men woli łowić ryby
niż patrzeć
Ci w oczy, ale nie dziw sie - faceci potrzebują czasem samotności z kijem
;)).

> Aha, jakiej tezy?

No, że kobiety mają sobie tyle do powiedzenia...

> [...]
oboje. A
> gdy nie kupujemy samochodu, żadne z nas się tym nie interesuje, jeździemy

Interesować sie zakupem to nie to samo, co interesować sie samochodami.

JGrabowski

1. Data: 2002-10-14 10:54:06

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Nie rozumiem, czemu mieszasz wędkarstwo i gołe d..y?

No dobra, wyrzuć wędkarstwo :) Czy przyznasz, że wymieniłam
stereotypowo "męskie" pisma? Czy uważasz, że "normalna" prasa jest dla obu płci?

> Interesować sie zakupem to nie to samo, co interesować sie samochodami.

On się nie interesuje samochodami. Ja też nie.
Ja nawet nie wiem, po co jest podkład i czy to to samo co fluid :D

kohol

1. Data: 2002-10-14 12:39:52

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra, wyrzuć wędkarstwo :) Czy przyznasz, że wymieniłam
> stereotypowo "męskie" pisma? Czy uważasz, że "normalna" prasa jest dla obu
płci?

To te pisma uważają, że są "męskie", a nie mężczyźni. Tylko półgłówki mogą
sądzić, że mężczyznom potrzebne są do czegoś takie idiotyzmy, które wypisują
w "CKM-ie" czy "Playboy'u". To podobny gatunek pism, jak "Cosmo" i "Twój
Styl"
dla kobiet. Niczym się to nie różni, poza profilem.

> On się nie interesuje samochodami. Ja też nie.

I dlatego tak napisałem ;)) Ale jak sobie kupicie, to on na pewno się
zainteresuje - prędzej czy później, zwłaszcza po ślubie, bo samochód
jest wspaniałym pretekstem, żeby wyjść z domu i pobyć samemu ;)

> Ja nawet nie wiem, po co jest podkład i czy to to samo co fluid :D

Widać masz piękną cerę ;) Jak się trochę zestarzejesz, to szybko
nabierzesz wprawy w odróżnianiu tych specyfików ;))

JGrabowski

1. Data: 2002-10-14 12:54:58

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> I dlatego tak napisałem ;)) Ale jak sobie kupicie, to on na pewno się
> zainteresuje - prędzej czy później, zwłaszcza po ślubie, bo samochód
> jest wspaniałym pretekstem, żeby wyjść z domu i pobyć samemu ;)

Ejże, to ja tego nie wiedziałam, to ślub tak zmienia człowieka, że ten zaczyna
mieć inne sposoby spedzania czasu?
:)

kohol

1. Data: 2002-10-14 13:34:19

Od: "TheStroyer" <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ejże, to ja tego nie wiedziałam, to ślub tak zmienia człowieka, że ten
zaczyna
> mieć inne sposoby spedzania czasu?
> :)

Poczekaj, sama się przekonasz ;)) Bywa różnie ;))

JGrabowski

1. Data: 2002-10-15 00:59:28

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

kohol:
> Ejże, to ja tego nie wiedziałam, to ślub tak zmienia człowieka,
> że ten zaczyna mieć inne sposoby spedzania czasu?

Chyba akurat auto jest tu czyms co sprzyja wspolnemu
spedzaniu czasu.

Przechodzilismy przez to rok temu. :)
Z tego co ustalilem (i potwierdzam praktycznie) jesli auto ma
sie sprawdzac w trasie powinno posiadac abs (koniecznie)
oraz pojemnosc silnika min. 1.4 (optymalna w miescie i jak
potrzeba - takze w trasie).

Wybrazlismy p206 - nie jest przesadnie duzy (w miescie
- wielka zaleta), za to _ogromny_ w srodku (w porownaniu
z konkurencja). To auto ktorego zakupu sie nie zaluje.
Obecnie sa oferowane modele z bardzo dobrym silnikiem
diesla (na rope) o pojemnosci 1.4 - zuzycie paliwa w miescie
w granicach 4 l ropy/100km (cos wrecz nieprawdopodobnego)
o mocy 70 KM.

A nad czym Wy sie zastanawiacie? VW czy moze cos w klimacie
azjatyckim?

Pozdrawiam,
Czarek

re: psycholog za free