Zwolnienie lekarskie i kontrola z zakladu pracy

1. Data: 2006-03-17 11:14:14

Temat: Zwolnienie lekarskie i kontrola z zakladu pracy
Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mialem w pracy wypadek i przebywam na zwolnieniu lekarskim. Na
zaswiadczeniu lekarskim mam zaznaczone ze moge chodzic. Pewnego
dnia mialem kontrole z zakladu pracy i w tym czasie przebywalem
przy samochodzie(chcialem odwiezc zone do lekarza). Kierowniki
stwierdzil, ze to jest niezgodne z prawem. Czy ma racje? Ja to
uwazam za mobbing.

2. Data: 2006-03-17 17:16:40

Od: "agnesdz" <a...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli zwolnienie jest dluzsze niz 7 dni, zaklad pracy ma prawo do
kontroli.Napewno taka kontrola nie jest mobbingiem.
O podstawy prawne pytaj na pl.soc.prawo.

Aga

szkoda z OC w PZU - należy mi się VAT?
Głupawka
[pytanie] Złamana noga.