Życzenia na Nowy 2019 Rok.

1. Data: 2018-12-31 11:59:19

Temat: Życzenia na Nowy 2019 Rok.
Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Stary Rok odchodzi wielkimi krokami,
niech więc wszystkie złe chwile zostaną za nami.
Nowy niech Ci przyniesie dużo zdrowia,
wiele radości, a przede wszystkim szczęście w Miłości!

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

LeoTar Gnostyk

2. Data: 2018-12-31 20:31:36

Temat: Re: Życzenia na Nowy 2019 Rok.
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/12/2018 o 10:59, LeoTar Gnostyk pisze:
> Stary Rok odchodzi wielkimi krokami,
> niech więc wszystkie złe chwile zostaną za nami.
> Nowy niech Ci przyniesie dużo zdrowia,
> wiele radości, a przede wszystkim szczęście w Miłości!
>
> Szczęśliwego Nowego Roku!!!

gdzie ty byles jak ciebie nie bylo

--
gazebo

3. Data: 2018-12-31 21:38:12

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo pisze:

> gdzie ty byles jak ciebie nie bylo

W psychuszce. 4 miesiące bez tygodnia.

LeoTar Gnostyk

4. Data: 2019-01-01 17:49:07

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czyli nadal aktualne: https://en.wikipedia.org/wiki/Andrei_Snezhnevsky

5. Data: 2019-01-02 13:59:54

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Czyli nadal aktualne: https://en.wikipedia.org/wiki/Andrei_Snezhnevsky

Tak, doświadczyłem tego na własnej skórze; psychiczne naciski,
manipulacja, dezinformacja i izolacja.

Ale było to też dla mnie ciekawe doświadczenie ponieważ spotkałem tam
kilku śmiałych i myślących ludzi, z którymi mogłem sobie pogadać na
temat moich dociekań, i których naprowadziłem na rozwiązanie ich
problemów. Byłoby pożyteczne gdyby nie zbyt długi czas przebywania kiedy
wymuszono na mnie podjęcie decyzji, której podjąć nie chciałem.

LeoTar Gnostyk

6. Data: 2019-01-06 21:48:23

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> problemów. Byłoby pożyteczne gdyby nie zbyt długi czas przebywania kiedy
> wymuszono na mnie podjęcie decyzji, której podjąć nie chciałem.

I nadal próbują mnie umieścić w "odpowiednim zakładzie psychiatrycznym".
Mogę się tylko domyślać co znaczy "odpowiedni". Pierwszą próbę podjęła
Dyrektorka pod koniec czerwca, ale sąd się na to nie zgodził. Niestety
pod koniec lipca trochę narozrabiałem w w DPS-ie więc zamknięto mnie w
psychuszce w Miliczu a do sprawy włączył się prokurator, który chce
zastosować wobec mnie środek zabezpieczający w postaci umieszczenia mnie
w "odpowiednim" zakładzie psychiatrycznym. A Dyrektorka już dawno
wybrała nawet dla mnie ten nowy DPS. Mieści się on w miejscowości
Mościszki, 64-010 Krzywiń, będącym w dyspozycji Powiatowego Centrum
Pomocy Rodzinie w Kościanie, 64-000 Kościan. Czy ktoś wie może coś na
temat tej placówki przeznaczonej dla ludzi przewlekle psychicznie chorych?

Mój wybryk z przemocą to pierwsze takie zdarzenie w moim życiu i zdaję
sobie sprawę z tego, że dałem się sprowokować opiekunom/kom, bo o to
właśnie chodziło właśnie Dyrektorce. Chodziło Jej o to bym się dał
złapać na byle czym, podobnie jak Al Capone na drobnych podatkach. Nie
mogła mnie wsadzić do "zakładu specjalnej troski" za moje poglądy
wychowawcze ponieważ nic nikomu złego nie zrobiłem a jedynie drażniłem
swoich przeciwników, w tym Ją, swoimi wywodami. Za głośne myślenie w
wolnym (?) kraju nie powinno się ludzi zamykać. Tym bardziej, że dotąd
nikt nie wykrył żadnego błędu w mojej teorii. A więc może być słuszna;
wystarczy ja tylko zweryfikować doświadczalnie tak jak czyni się z
każdym nowym pomysłem.

LeoTar Gnostyk

7. Data: 2019-01-06 21:54:05

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2019-01-06 23:33:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@g...com> wrote:

> [...]
> nikt nie wykrył żadnego błędu w mojej teorii. A więc może być słuszna;
> wystarczy ja tylko zweryfikować doświadczalnie tak jak czyni się z

Doświadczenia na dzieciach są zabronione prawnie. Na szczęście.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

9. Data: 2019-01-07 07:10:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Doświadczenia na dzieciach są zabronione prawnie. Na szczęście.

Masz na myśli wiek czy pokrewieństwo?

LeoTar Gnostyk

10. Data: 2019-01-07 17:08:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar Gnostyk <l...@g...com> wrote:

> Masz na myśli wiek czy pokrewieństwo?

Wszystko.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

Znajdzie się w Niemczech pięćdziesięciu?
Dobra zmiana, rusycystka w NBP zarabia 65 tys. zł na miesiąc
Churchill miał rację!
Spodlenie kobiecolewackie.
Nie utrzymuję Owsiaka!