Życzenia - ode mnie dla Was :)

1. Data: 2007-04-07 07:04:14

Temat: Życzenia - ode mnie dla Was :)
Od: "Magda" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alleluja!

Z okazji Świąt Wielkanocnych
życzę wszystkim ... Zmartwychwstania.
W Was samych i w sercach wam bliskich.
Niech Zmartwychwstały Chrystus obdarzy Was wszelkimi potrzebnymi Wam
łaskami.
Niech po smutku zawsze przychodzi nadzieja i radość. Tak jak po
wyciszeniu i refleksji Wielkiego Tygodnia, przychodzi radość ze
Zmartwychwstania.
Życzę Wam prawdziwej wiosny w Waszych sercach i rodzinach.
Życzę Wam ciepła, spokoju, radości, wzajemnego zrozumienia i
przebaczenia.
Niech miłość i dobro zawsze zwycięża.

Serdeczne pozdrowienia ode mnie dla Was :)
Magda

2. Data: 2007-04-07 08:09:23

Temat: Re: Życzenia - ode mnie dla Was :)
Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Magda<e...@i...pl>
ps.com

> [...]
> przebaczenia.
> Niech miłość i dobro zawsze zwycięża.
>
> Serdeczne pozdrowienia ode mnie dla Was :)

Dziewanna...

3. Data: 2007-04-07 10:48:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> Dziewanna...

Roz-dziewan[n]a... ;)

4. Data: 2007-04-10 19:46:33

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magda" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

>Niech Zmartwychwstały Chrystus obdarzy Was wszelkimi potrzebnymi Wam
>łaskami.

Ciebie nie obdarzyl niczym poza permanentna glupota i nawiedzeniem.

>Niech po smutku zawsze przychodzi nadzieja i radość.

Szczam na to, mam to na codzien wiec po chuj mi tego zyczyc?

Tak jak po
>wyciszeniu i refleksji Wielkiego Tygodnia, przychodzi radość ze
>Zmartwychwstania.

Jaka radosc? Ja nadal czekam na Mesjasza.

>Życzę Wam prawdziwej wiosny w Waszych sercach i rodzinach.

A ja tobie jesieni-zimy, moze rozjebie ci lacze i skonczysz pierdolic oraz
sie tu pokazywac.

>Niech miłość i dobro zawsze zwycięża.

A gdzie miejsce na wyuzdany seks, na perwesje i bezuczuciowe rzniecie panny
w dupe?

>Serdeczne pozdrowienia ode mnie dla Was :)

Szczamy na te twoje zalosne (jak i kazdy post) wypociny.
Mozesz wypierdalac.
--

Bluzgacz
GG:5015

5. Data: 2007-04-11 01:29:47

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> "Magda" <e...@i...pl> wrote in message
ps.com...

> Ciebie nie obdarzyl niczym poza permanentna glupota i nawiedzeniem.

Ja cieniasów toleruję. Chorych wszelkiej maści.
Ale Ty nie jesteś chory. Ty się poprostu skurwiłeś.
Twój ból, może być moim, ale ...
na siłę?
Zasmakuj więc.

> Szczam na to, mam to na codzien wiec po chuj mi tego zyczyc?

Nie masz. I nie bardzo wiesz, oczym ona mówi.
Tu Cię doedukuję. Dowcip, to niezrozumenie, obronne... ha, ha, ha.
Wypompowanie niewiedzy.
Dobrze robi na parę układów - krwionośny, oddechowy itd.
Dotlenia mózg.
Ale jak rżysz po trawie, to jak krowa pomagasz tylko w przemanie materii.
To nie radość. To icha, cha, rżenie.
Kumasz? Za trudne?

> Tak jak po
>
> Jaka radosc? Ja nadal czekam na Mesjasza.

Tylko nie na tym dworcu.

> A ja tobie jesieni-zimy, moze rozjebie ci lacze i skonczysz pierdolic oraz
> sie tu pokazywac.

Prosisz się o kłopoty. Prośba zostanie spełniona.
Jekże mógłbym Ci odmówić?

> A gdzie miejsce na wyuzdany seks, na perwesje i bezuczuciowe rzniecie
panny
> w dupe?

Nie odpowiadaj sam sobie.

> Szczamy na te twoje zalosne (jak i kazdy post) wypociny.
> Mozesz wypierdalac.

Jak każdy. Prawda, Bluzgacz?
Czemu robisz z niej ofiarę, jakbyś patrzył na portret matki?
Za ciepła?
Taka klucha, nie radząca sobie z Twoim starym?
Mama, której chcesz to wykrzyczeć?

> Bluzgacz
> GG:5015
> alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna

Kultura, to nie zezwierzęcenie się za wszelką cenę.
To co prezentujsz to rynsztok. Jak u każdego zwierzęcia,
dążenie do czterech zasad.
Każde zwierze tak ma.
Zeżreć, wydupczyć, przespać się, i bronić swego.
Popatrz, wokół.
Wstawka.
Czy ktoś sugeruje, że Majewski ma kulturę?
Miał. Sprzedał. Nie ma.

> http://zjezdzalnia.wordpress.com -
> "blog" fanow zjezdzania na recznym

Ten blog to nudy. Paru onanistów się zebrało i bawią panienki,
czymś co one same wymyśliły, gdy jeszcze im pędraczki nie podrosły.
Ale przelecenie, to wysiłek dla nich.
A laski robią Wam tylko laski.
Nawet niema się jak spocić. Dlatego takie chuchroki na trawie, jesteście.
Co drugi, to istny anemik. Przesadziłem.
Wszyscy! Oprócz Grubego.
Jak obecna klasa rządząca wpierdalała LSD i Herę, to widać jaki
pomysł ma na dziś. (kurwa, a Ci po kompotach?!)
A po Was to się kurwa, niczego nie można spodziewać.
Istne rządy paralityków. Nawet se zaruchać nie potrafią.

Osobiście, mam nadzieję, że dziadki pokażą Wam "takiego wała"
(kozakiewicza) i takiego chuja będziecie rządzić.
(w pierdlach) ( a meryci zrobią ściepę, by Was trzymać w ośrodkach
'resocjalizacji" kompostu)

Houk!

downtempo psy-trance ambient
Inteligencja duchowa...?