Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety

111. Data: 2009-12-29 04:31:39

Temat: Re: Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:
>>> podszywka.

>> Czymże Ty się mu aż tak naraziłeś??

> to wie tylko on sam. mam nadzieję :)

Wie też Chiron i Qra. Nie dość, że jesteś liderem, to jeszcze ciachem. ;)

michał

112. Data: 2009-12-29 04:33:21

Od: tren R <t...@n...sieciowy.> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Wie też Chiron i Qra. Nie dość, że jesteś liderem, to jeszcze ciachem. ;)

zazdrość przez twe usta przemawia i językiem wężowym powiadasz.

113. Data: 2009-12-29 04:34:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:

> O TY!!... damski bokser na dodatek.

Chwilamoment! Tego liderstwa nie dam sobie odebrać!

michał

114. Data: 2009-12-29 04:53:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> zazdrość przez twe usta przemawia i językiem wężowym powiadasz.

E tam!... Weź to jabłko, proszę.

michał

115. Data: 2009-12-29 05:14:39

Od: tren R <t...@n...sieciowy.> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> E tam!... Weź to jabłko, proszę.

taa, ugryzę i usnę, a cholera wie, kiedy na mnie jaka księżniczka oko
zawiesi

116. Data: 2009-12-29 09:14:55

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy.> napisał w wiadomości

> zazdrość przez twe usta przemawia i językiem wężowym powiadasz.

Dokładnie- to błazen i antylider w jednym. Teraz, jako lider- masz zadanie:
jak go zagospodarować dla dobra grupy:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

117. Data: 2009-12-29 09:21:06

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" <6...@g...pl> napisał w wiadomości

> E tam!... Weź to jabłko, proszę.

Co za pedalski wąż- to Ewę miałeś kusić, zboczku.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

118. Data: 2009-12-29 09:23:50

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> taa, ugryzę i usnę, a cholera wie, kiedy na mnie jaka księżniczka oko
> zawiesi

To bajki! Po prostu lepiej niż dotąd odróżnisz dobro od zła.

michał

119. Data: 2009-12-29 11:11:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy.> napisał w wiadomości

> Dokładnie- to błazen i antylider w jednym. Teraz, jako lider- masz
> zadanie: jak go zagospodarować dla dobra grupy:-)

A jak nazwać funkcję tego, co zadania rozdziela?

Qra

120. Data: 2009-12-29 12:12:16

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> A jak nazwać funkcję tego, co zadania rozdziela?
>
> Qra

Uzurpator:-)

--
Serdecznie pozdrawiam