Życzymy Wam

1. Data: 2003-12-24 09:36:26

Temat: Życzymy Wam
Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

gorącej filiżanki kawy, którą ktoś dla Was zrobi,
nieoczekiwanego telefonu od starego przyjaciela,
zielonych świateł na Waszej drodze do pracy albo sklepu.
Życzymy Wam dnia małych spraw, które Was ucieszą...
wymarzonych roślin w ogrodzie,
ulubionej piosenki w radio,
Waszych kluczy dokładnie tam, gdzie ich szukacie.
Życzymy Wam dnia pełnego szczęścia w perfekcyjnych dawkach, które dadzą
Wam radosne poczucie, że życie się do Was uśmiecha, obejmuje
i przygarnia, ponieważ jesteście wyjątkowi.
Życzymy Wam Szczęśliwości i Radości, udanych Świąt Bożego Narodzenia i
hucznego Sylwestra.

Iwona i Grzegorz

2. Data: 2003-12-24 14:41:44

Temat: Re: Życzymy Wam
Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński) szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich i życzę Pogodnych, Rodzinnych, Wspolnych i Milych Swiat
Bozego
Narodzenia.

--
Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

3. Data: 2003-12-24 21:14:19

Temat: Odp: Życzymy Wam
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan P. Cieciński <j...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:003701c3ca2b$f8d7c2c0$4...@c...pl...
> Witam wszystkich i życzę Pogodnych, Rodzinnych, Wspolnych i Milych Swiat
> Bozego
> Narodzenia.
> Pozdrawiam, Jan

Dziękuję za wszystkie życzenia i dołączam się do życzeń dla wszystkich
pl.rec.ogrodników i ich bardzo cierpliwych połówek (:-).
Życzę Wam spokojnych Świąt w gronie bliskich i przyjaciół , bogatego
Mikołaja oraz
dużo zdrowia, radości i miłości (również tych ogrodowych) - Jagoda

4. Data: 2003-12-28 19:07:27

Od: "Bogusław Bielawski" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się do życzeń jakich nie można byłoby ładniej ułożyć.
Chciałem się tu pojawić z zyczeniami i ten wątek rewelacyjne się nadaje.

Jestem i mam nadzieję powoli wracać na grupę.
Pozdrawiam
BoGus i spółka

Życzenia
Kretowiska