Zywiec zdroj smako-lyk jablkowy

1. Data: 2006-05-24 15:49:30

Temat: Zywiec zdroj smako-lyk jablkowy
Od: "Ania" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ile kalorii moze miec 100 ml takiej niegazowanej smakowej wody ? W skladzie
jest cukier ale sadze nie sa to duze ilosci. Wiem wiem najzdrowsza jest zwykla
mineralnka niegazowana.

2. Data: 2006-05-24 15:52:50

Temat: Re: Zywiec zdroj smako-lyk jablkowy
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Ania pisze:

> Ile kalorii moze miec 100 ml takiej niegazowanej smakowej wody ? W skladzie
> jest cukier ale sadze nie sa to duze ilosci.

A producent nie pochwalil sie tym na etykiecie?

3. Data: 2006-05-24 17:13:53

Od: "Ania" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A producent nie pochwalil sie tym na etykiecie?

Niestety nie raczyl :(

4. Data: 2006-05-24 18:24:01

Od: "tomek" <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> skladzie

> Niestety nie raczyl :(

strzelam - jak ich mailowo zapytasz nie maja obowiazku odpowiedziec?

jezeli tak bys zrobila i sie dowiedziala to napisz na gurpie :)

p.s. 0 801 10 11 10 ;P

5. Data: 2006-05-24 19:37:56

Od: "Ania" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> p.s. 0 801 10 11 10 ;P
>
> Przed napisaniem tego posty probowalam sie dodzwonic na ten nr ale
niestety "lipa"

P.S.Podaj maila (do nich oczywisice ) :P

6. Data: 2006-05-24 20:00:37

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

moze nie mejl a WWW: http://www.grupazywiec.com.pl

--
darnok

7. Data: 2006-05-24 20:18:14

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e51veb$t8u$1@inews.gazeta.pl...

> A producent nie pochwalil sie tym na etykiecie?

Genialne :P

--
"Zazwyczaj miewam racje ;)"
Marcin 'Cooler" Kuliński

8. Data: 2006-05-24 20:59:03

Od: "Ania" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

to moze i na www.zwierzyniec.pl beda wiedziec ;)

9. Data: 2006-05-24 22:05:03

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skladzie

> Genialne :P

Pochwalił się, ale tak, żeby mniej czujne osoby nie dostrzegły.
To coś ma tyle kalorii ile przeciętny napój. Z tym, że w tzw. smakowej
wodzie nie ma barwnika. Ot i cały myk.
A.

10. Data: 2006-05-25 08:06:32

Od: "mrówka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie jak tylko zobaczyłam ten post sięgnełam po swój Żywiec zdrój
cytrynowy i jako pierwsze co zauważyłam na etykiecie to wartości odżywcze w
100 ml produktu, piękna tabelka, duża i widoczna a w niej informacja że 100
ml tej wody ma wartość energetyczną 24,5 kcal

no cóż pewnie producen chciał wyróżnić smakoszy cytryny więc podał info ;)

Earn up to 1000 $ per month only for reading your Mails!!!!!!!!
Pij mleko bedziesz miec kaczki
Jakie znacie forum?
Dieta zgodna z grupa krwi
Otwieram kolejną dyskusję