a co tu tak cicho, śpita czy hu?

1. Data: 2013-07-10 22:55:02

Temat: a co tu tak cicho, śpita czy hu?
Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))))))))))))))))))))))))

2. Data: 2013-07-11 00:23:22

Temat: Re: a co tu tak cicho, śpita czy hu?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 22:55:02 +0200, Izunia napisał(a):

> :))))))))))))))))))))))))

No własnie, nikt nic 3333-)
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

3. Data: 2013-07-11 00:56:24

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Izunia wrote:

> :))))))))))))))))))))))))

Ni chu-chu ;)

--
????
???

4. Data: 2013-07-11 08:35:47

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 10 lipca 2013 22:55:02 UTC+2 użytkownik Izunia napisał:
> :))))))))))))))))))))))))

spita czy co?
ja juz po rowerku - dobre 25-30 "kilosow" przejechalem (cholera, nie wyzerowalem
licznika). teraz male sniadanie, i do roboty. wieczorem basen, i jakies kino... albo
co?

5. Data: 2013-07-11 08:44:07

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 00:23, Ikselka pisze:

> No własnie, nikt nic 3333-)

ty to jak zwykle wampirzyco ;>>>>...

6. Data: 2013-07-11 08:44:45

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 00:56, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Ni chu-chu ;)

to to akurat moje, ale miło
patrzeć jak się rozlazło nie tylko
po psp

7. Data: 2013-07-11 14:43:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Jul 2013 23:35:47 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> spita czy co?
> ja juz po rowerku - dobre 25-30 "kilosow"

Zazdroszczę, mnie coś siły opadły, ale mam zamiar wrócić do tego zwyczaju
:-)

8. Data: 2013-07-11 14:43:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jul 2013 08:44:07 +0200, Izunia napisał(a):

> ty to jak zwykle wampirzyco ;>>>>...

Whhhrrrrr!
:-)
--
[...]