a jednak zatrudniają...

1. Data: 2007-01-10 08:00:39

Temat: a jednak zatrudniają...
Od: "Kasi i Przemek" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyznaje się, że nie pomyślałbym o zatrudnieniu osób niesłyszących "na
kasie".

http://wiadomosci.onet.pl/1462334,11,item.html

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.

2. Data: 2007-01-10 09:40:13

Temat: Re: a jednak zatrudniają...
Od: "Edycja" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytałam ten artykuł i jestem przerażona niektórymi komentarzami...znajomi
mówią mi, ze powinnam przyzwyczaić się do tego typu wypowiedzi, podobno
pojawiają się pod każdym artykułem... a jednak nie mogę :(

3. Data: 2007-01-11 21:08:57

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-01-10 10:40, użytkowniczka/użytkownik Edycja napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):
> Czytałam ten artykuł i jestem przerażona niektórymi komentarzami...znajomi
> mówią mi, ze powinnam przyzwyczaić się do tego typu wypowiedzi, podobno
> pojawiają się pod każdym artykułem... a jednak nie mogę :(

Ale jest już nawet powiedzenie:
"Głupi jak komentarz na onecie"
Coś w tym jest :/

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

to jak to w koncu jest??
ZUS i DG
waloryzacja kwotowa
ulgi budowlane dla niepelnosprawnych z jakim stopniem ?
walorycja- propozycje