to jak to w koncu jest??

1. Data: 2007-01-09 12:30:42

Temat: to jak to w koncu jest??
Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

osoba niepelnosprawna z 1 gr inwalidzka ktora zarejestrowala sie jako "osoba
poszukujaca pracy" moze co 2 miesiace meldowac sie telefonicznie czy musi
obowiazkowo "chodzic" i pokazywac sie w urzedzie pracy nawet jak ma problem
z samodzielnym wychodzeniem z domu?

2. Data: 2007-01-13 19:22:20

Temat: Re: to jak to w koncu jest??
Od: "Seba" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> poszukujaca pracy" moze co 2 miesiace meldowac sie telefonicznie czy musi
> obowiazkowo "chodzic" i pokazywac sie w urzedzie pracy nawet jak ma

Moze dzwonic
pozdr Seba

3. Data: 2007-01-13 22:15:09

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Moze dzwonic
> pozdr Seba

no widzisz a mi babka przyslala pismo ze z dniem takim i takim zostalem
wylaczony z rejestru osob poszukujacych pracy bo sie nie stawilem osobiscie.
A kiedy 4 razy dzwonilem i sie meldowalem telefonicznie bylo ok, ale jakies
pani sie ubzdurał miesiac wrzesien ze nie przyszedlem osobiscie i mnie
postanowowila skreslic, kiedy do nie jzadzwonil stwierdzila ze jak dzownie
to jestem niewiarygodny bo telefon nie moze nic powiedziec jej i ze ktos
moze sie podemnie podszyc..

4. Data: 2007-01-15 07:31:27

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam inny problem.
Kolezanka zwrocila sie do mnie o pomoc w rozwiazaniu nastepujacej sprawy.
Zglosila sie do PUP o zarejestrowanie jako osoby poszukujacej pracy (ze
wzgledu na rente socjalna).
Zlozyla odpowiednie dokumenty m.in. druk PUP-u dla osob poszukujacych pracy.
Dostala decyzje ze odmawiaja jej rejestracji jako bezrobotnej ze wzgledu na
posiadana rente.
Buhahahahaha
Sami nie wiedza co czytaja i pisza
Jutro ida z nia o wyjasnienie sprawy, bo co mam napisac w odwolaniu do
wojewody :-)

pzdr
scorpio

5. Data: 2007-01-15 07:51:43

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

Ale idioci :-) moze ich zaskarzyc do sadu o dyskryminacje. no jajka jak
berety :-)

6. Data: 2007-01-15 12:53:25

Od: "Jacek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scorpio" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Buhahahahaha
> Sami nie wiedza co czytaja i pisza
> Jutro ida z nia o wyjasnienie sprawy, bo co mam napisac w odwolaniu do

Ja mialem to samo..identycznie..Twoja kolezanka jest zarejestrowana jako
osoba poszukujaca pracy Oni przyslali tylko takie pismo ze nie moze byc
bezrobotna bo pobiera rente mialem to samo..Dzwonilem 4 razy pozniej
meldowalem sie i bylo ok tylko ze w grudniu jakas babka sobie cos wymyslila
i postanowila mnie skreslic..

7. Data: 2007-01-17 09:30:32

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezrobotna bo pobiera rente mialem to samo..Dzwonilem 4 razy pozniej
> meldowalem sie i bylo ok tylko ze w grudniu jakas babka sobie cos

Zgadza sie, z mocy ustawy oni takie pisma przysylaja co automatycznie
oznacza ze jest zarejestrowana jako poszukujaca pracy.
Idiotyzm.
Mogliby prosciej.

Jednakze ustawa mowi ze musisz w ciagu 2 miesiecy podpisac sie o gotowosci.

ZUS i DG
waloryzacja kwotowa
ulgi budowlane dla niepelnosprawnych z jakim stopniem ?
walorycja- propozycje
Wielka prośba