a może by tak jeszcze raz!

1. Data: 2003-11-18 22:24:03

Temat: a może by tak jeszcze raz!
Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do wszystkich mam pretensje, do wszystkich i do każdego z osobna. ?? ;-)))
Proponuję raz w tygodniu jeden wątek na żale użytkownika pod krzyżem albo
lepiej. Czy kogoś spotkało coś miłego??

Pozdrawiam, enni

PS.jeżeli nie, to gram dalej w scrable i zagram się na śmierć ;-)

1. Data: 2003-11-18 22:30:53

Temat: Re: a może by tak jeszcze raz!
Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"enni" w wiadomości news:bpe664$9cg$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

> Do wszystkich mam pretensje, do wszystkich
> i do każdego z osobna. ?? ;-)))

Zazdroszcze. Ja jakis czas temu odebralem sobie do tego prawo i teraz k****
nawet ponarzekac nie moge ;-)

> Czy kogoś spotkało coś miłego??

Tak - zab mnie nie bolal ;-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
"Tak malo juz nocy i dni"

1. Data: 2003-11-18 22:45:27

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zazdroszcze. Ja jakis czas temu odebralem sobie do tego prawo i teraz
k****
> nawet ponarzekac nie moge ;-)

Nie popełnię tego błędu :-) O, na pewno nie tu, jak wszyscy, to wszyscy, ja
też:-)

> Tak - zab mnie nie bolal ;-)

Nareszcie coś ludzkiego:-) A ja włamałam się do własnego biurka w pracy, za
trzema arkuszami szarego papieru i jeszcze cieszy mnie, że mi się to udało
;-) I jeszcze ktoś się pomylił i dał mi coś dziwnego, teraz przez Was nie
wiem, czy to kokieteria, czy manipulacja ;-) ale jestem dobrej myśli, wersja
optymistyczna ;-)

Pozdrawiam, enni

1. Data: 2003-11-18 23:12:39

Od: "Greg" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"enni" w wiadomości news:bpe7eb$cop$1@inews.gazeta.pl napisal(a):

> A ja włamałam się do własnego biurka w pracy,

No mozna i tak :-)

> i jeszcze cieszy mnie, że mi się to udało ;-)

No i zapewne dzisiaj sufit pozostal caly - to tez mile ;-)

> przez Was nie wiem, czy to kokieteria, czy manipulacja ;-)

Fakt - mozna sie zamotac. Dlatego najlepiej sie odciac calkowicie. Niestety
calkowicie sie nie da. I tak zle, i tak niedobrze. Na szczescie nic nie
trwa wiecznie - nawet tak bezsensowne dylematy.

> ale jestem dobrej myśli, wersja optymistyczna ;-)

No wlasnie :-)

Greg
Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl/
A gdybym byl krogulcem, to co bys powiedziala?

1. Data: 2003-11-18 23:39:43

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No mozna i tak :-)

Można :-)

> [...]
> calkowicie sie nie da. I tak zle, i tak niedobrze. Na szczescie nic nie
> trwa wiecznie - nawet tak bezsensowne dylematy.

Że dylematy odmienne od Twoich? Hm, posty są różne, może w nich dominować
forma narracyjna (tu spojrzenie w jedną stronę), ale też liryczna (hi,
spojrzenie w drugą stronę) lub tak jak w moim niemal dramatyczna. I to ma
sens, zważywszy również na to, że bywają posty niesforne, wymieszane z
względną pogodą ducha, radością albo apatią, zniechęceniem, wręcz depresją i
zwróć uwagę, że często przebiegają sinusoidalnie ;-) Sufit nie ma tu nic do
rzeczy :-)

> No wlasnie :-)

O, dzięki :-)

enni

1. Data: 2003-11-20 00:02:55

Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 18 Nov 2003 23:24:03 +0100 enni:

> Do wszystkich mam pretensje, do wszystkich i do każdego z osobna. ??
> ;-))) Proponuję raz w tygodniu jeden wątek na żale użytkownika pod
> krzyżem albo lepiej. Czy kogoś spotkało coś miłego??

Nic nie rozumiem. :)

> PS.jeżeli nie, to gram dalej w scrable i zagram się na śmierć ;-)

Przypomniało mi się coś.

= =
=====Ą=
= = =
====Ą====
= = =
= =

Pozostałe litery to spółgłoski.
Nie wiem kto ułożył.

Marek :)

1. Data: 2003-11-20 15:34:08

Od: "enni" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Krużel" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> Tue, 18 Nov 2003 23:24:03 +0100 enni:

> Nic nie rozumiem. :)

Za dużo emocji? To tylko pozory. Ale być może jest to mniej więcej średnia
statystyczna ;-)

> Przypomniało mi się coś.
>
> = =
> =====Ą=
> = = =
> ====Ą====
> = = =
> = =

> Pozostałe litery to spółgłoski.
> Nie wiem kto ułożył.

Hm, grupy spółgłoskowe :-)

enni

1. Data: 2003-11-21 10:28:23

Od: Marek Krużel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 20 Nov 2003 16:34:08 +0100 enni:

> Za dużo emocji? To tylko pozory. Ale być może jest to mniej więcej
> średnia statystyczna ;-)

I tak nie rozumiem.:)

> Hm, grupy spółgłoskowe :-)

Dwugłoski? Zjadłem jedno Ą, ale to nie powinno przeszkadzać.

Marek

poszukuję książki
[Polecam!] Film - Wiezien nienawisci
mokotowskie pola