a moze masa solna na choinke??

1. Data: 2005-11-10 18:43:08

Temat: a moze masa solna na choinke??
Od: "Kasia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto przepis dla pasjonatek lepienia :)
http://www.gospodyni.akcjasos.pl/masa_solna.html

2. Data: 2005-11-10 18:50:03

Temat: Re: a moze masa solna na choinke??
Od: "Kasia" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

i jeszcze to...
http://www.dough-si-dough.com/indiv_angel.html

3. Data: 2005-11-10 21:35:12

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia wrote:
> Oto przepis dla pasjonatek lepienia :)
> http://www.gospodyni.akcjasos.pl/masa_solna.html

Nie wiem czy macie to juz sprawdzone, ale super do lepienia masy solnej
nadaje sie prostokatny "arkusz" silikonowy z Fackelmanna. Z tej serii co sa
foremki. Ciasto nawet mokre nie przykleja sie.

Zazula

4. Data: 2005-11-10 21:41:29

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy macie to juz sprawdzone, ale super do lepienia masy solnej
> nadaje sie prostokatny "arkusz" silikonowy z Fackelmanna. Z tej serii co
> sa foremki. Ciasto nawet mokre nie przykleja sie.

Napisz coś więcej o tym "arkuszu". Nie widziałam tego nigdzie, czy to rodzaj
takiej przenośnej stolnicy na miękko?

Joe

5. Data: 2005-11-10 21:57:54

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joe wrote:

> Napisz coś więcej o tym "arkuszu". Nie widziałam tego nigdzie, czy to
> rodzaj takiej przenośnej stolnicy na miękko?

Dokladnie. Ma to format wielkosci blachy na placek. Dostalam to od siostry
chyba rok temu i nie wiem czy akurat to jest na naszym rynku, bo inne formy
z niebieskiego silikonu to widzialam w Tesco czy Leclercu. Ale na pudelku
jest napisane po polsku "wielorazowa folia silikonowa do pieczenia". Mozna
to zwijac w rulon i zajmuje malo miejsca. Do 220 stopni. A mozna na tym piec
ciasteczka. Na opakowaniu widnieja takie ala piegusy :)
http://www.haushalt-cupio.de/ItemId/B0009JJZRG/image

Zazula

[xxx] i nie tylko
wzory swiateczne-linki