a propos plackow i gałki

1. Data: 2004-05-13 09:18:25

Temat: a propos plackow i gałki
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robiłam kiedyś placki z ziemniaków, ale ugotowanych i doprawionych
właśnie gałką muszkatołową. No i za chiny ludowe nie mogę sobie
przypomnieć przepisu, a były dobre. Nie mam pojęcia co jeszcze się do
nich dawało :( Cos mi się kojarzy, że to przepis z kuchni litewskiej...
Pomożecie? Oczywiście proszę o Wasze sprawdzone przepisy a nie wyszukane
na poczekaniu z książek kucharskich.
tapta
GG:4082847

1. Data: 2004-05-13 09:41:18

Temat: Re: a propos plackow i gałki
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tapta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nich dawało :( Cos mi się kojarzy, że to przepis z kuchni litewskiej...
> Pomożecie? Oczywiście proszę o Wasze sprawdzone przepisy a nie wyszukane

Robilam takie nieraz. Pycha. Do tego sos koperkowy :)
Gotowane ziemniaki, jajo, maka - na oko, zeby sie nie rozpadaly na patelni.
Mozna obtoczyc w bulce, ale nie trzeba.
A jesli chodzi o zwykle placki ziemniaczane z galka - wlasnie wyprobowalam
przedwczoraj - pycha.
Pozdrawiam, Agata

Obiecany przepis: CHLEB Serowy
[spam] "Sery Świata", "Kuchnia chińska" i "o zachowaniu się przy stole"
Kozieradka - używa ktoś?
Potrawka.
gałka muszkatołowa