"a to wszystko przecież miało trwać najwyżej 5 lat, a może mniej..."

1. Data: 2005-04-13 19:40:50

Temat: "a to wszystko przecież miało trwać najwyżej 5 lat, a może mniej..."
Od: "Marta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

związki...
powiedzmy, że 'po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się'...., ale
nie do końca tak jest...
zanim reklamacja związku zostanie uznana, to ile kryzysów może przechodzić i
w jakim wieku związek?
jest jakaś norma?
pytam, ponieważ 3 dni temu miałam 6tą rocznicę ślubu...:)
M.

1. Data: 2005-04-13 19:57:11

Od: "x" <x...@x...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" ile kryzysów może przechodzić i
> w jakim wieku związek?
> jest jakaś norma?
> pytam, ponieważ 3 dni temu miałam 6tą rocznicę ślubu...:)

Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:) Jak Twoja zdrada wpłynęła na
Wasze małżeństwo?

1. Data: 2005-04-13 21:08:27

Temat: Re:
Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

x <x...@x...x.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Marta" ile kryzysów może przechodzić i
>
> Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy:) Jak Twoja zdrada wpłynęła na
> Wasze małżeństwo?
a dlaczego zalozeyles ze Marta zdradzila, ty szowinistyczna swinio? (np. ja
zalozylam zes swiania po twoim poscie :) )

1. Data: 2005-04-14 07:37:43

Temat: Re: Re:
Od: "lucid" <l...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego zalozeyles ze Marta zdradzila, ty szowinistyczna swinio? (np.
> ja
> zalozylam zes swiania po twoim poscie :) )

a ze popularny jest zwiazek frazeologiczny szowinisty ze swiania stad dopis
tego pierwszego czlonu tak ?:)

pozdr
Tomek

1. Data: 2005-04-14 10:26:37

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a):

> pytam, ponieważ 3 dni temu miałam 6tą rocznicę ślubu...:)

Ja nie rozumiem o co ty pytasz? Chcesz wiedzieć kiedy twoja rodzina się
rozleci? Chcesz wiedzieć ile wtedy będziesz miał lat? O co ty pytasz?
Zastanów się, czy warto robić z siebie takiego kretyna, nawet w miejscu w
którym nikt cię nie zna, bo to już o to nie chodzi.

--
MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ!!!

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl

1. Data: 2005-04-14 10:27:39

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta napisał(a):

> pytam, ponieważ 3 dni temu miałam 6tą rocznicę ślubu...:)

Ja nie rozumiem o co ty pytasz? Chcesz wiedzieć kiedy twoja rodzina się
rozleci? Chcesz wiedzieć ile wtedy będziesz miała lat? O co ty pytasz?
Zastanów się, czy warto robić z siebie taką kretynkę, nawet w miejscu w

1. Data: 2005-04-14 13:37:22

Od: "Kasia " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lucid <l...@n...com> napisał(a):

> a ze popularny jest zwiazek frazeologiczny szowinisty ze swiania stad
dopis
> tego pierwszego czlonu tak ?:)

lapanie na literowkach jest godne przedszkolaka.

[dowcip tematyczny] Z lekka niewesoły ...
Schizofrenia?
Fiu, fiu [nowy]
powazne problemy przedszkolaka :-( długie ale prosze o pomoc!
seks i sado-masochizm