aborcja/przerwanie ciazy

1. Data: 2001-03-12 23:10:05

Temat: Re: aborcja/przerwanie ciazy - moje male wtracenie
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Poród to nie pierdnięcie w salonie, jak chyba wyobraża sobie młoda i męska
>część dyskutantów.
>Dorrit

Akurat o tym nie musisz mnie przekonywac,rodzilam dwa razy.Pozdrawiam.Magda

1. Data: 2001-03-13 06:49:41

Temat: Re: aborcja/przerwanie ciazy
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Mrowka" <m...@p...wp.pl> writes:

> o.k.to w takim razie,zadna kara ja nie spotka?
> Czyli za pare lat urodzi nastepne dziecko i nie wykluczone,ze zrobi to samo?
> A moze od razu ja wysterylizowac?

sterylizacja w Polsce jest nielegalna, to tak gwoli przypomnienia.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-03-13 13:29:23

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> alez wlasnie chcialam ci zwrocic w ten sposob uwage, ze JUZ osadziles
> innych, wypowiadajac sie w ten sposob.

Ja tylko wyraziłem swoją opinię a to jak kto sobie to zinterpretuje to już
jego problem.
A zresztą nic już nie mówię, bo ja Ciebie ani Ty mnie i tak nie przekonasz -
oboje jak widzę mamy ciężkie charaktery i szkoda gadać, bo każde z nas
zostanie i tak przy swoim !
--
Tnijcie cytaty !

1. Data: 2001-03-14 18:44:31

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@p...ninka.net napisał(a) w wiadomości: ...

>sterylizacja w Polsce jest nielegalna, to tak gwoli przypomnienia.

A szkoda! Wielka szkoda!Niektorym by sie przydala!Magda.

Inne spojrzenie
Pozegnanie
Uczucia dzisiaj...
passionnée de psy
PSYCHOLOGIA - Melanż - nowy miesięcznik internetowy !