abs do skarpetek

1. Data: 2007-11-26 10:37:31

Temat: abs do skarpetek
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy w polskich pasmanteriach (internetowych tez) mozna znalezc cos do
zrobienia abs-ow na skarpetkach? Kilka lat temy bodajze w Sandrze przy
wzorze skarpetek napisali wlasnie, zeby stope pomaziac czyms takim.
Tylko wiadomo, jak to jest przy gazetach ze zgnilego kapitalizmu ;) .
A ja nie wiem nawet pod jakim haslem szukac.

th

2. Data: 2007-11-26 10:42:32

Temat: Re: abs do skarpetek
Od: Agnieszka R <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:
> .... w Sandrze przy
> wzorze skarpetek napisali wlasnie, zeby stope pomaziac czyms takim.

a może miód? ;-)

przepraszam ale cosik żarty się mnie dziś trzymają
miłego dzionka wszystkim

zasypana
Agnieszka R.

--
http://picasaweb.google.com/psottka

3. Data: 2007-11-26 11:32:23

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka R pisze:

> a może miód? ;-)

Hmm, dziecku? :) i zmywac podloge przez caly dzien?
Chciaz z drugiej strony, taka polepiona podloga trafi swoje wlasnosci
poslizgowe :)

th

4. Data: 2007-11-26 11:32:38

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):
> [...]
> Tylko wiadomo, jak to jest przy gazetach ze zgnilego kapitalizmu ;) .
> A ja nie wiem nawet pod jakim haslem szukac.

Silikon (taki do łazienek) w tubce - kupisz w sklepie "budowlanym", w
różnych kolorach :-)

--
XL wiosenna

"Ci, którym natura każe się trzymać z dala od wspólnoty ... , nie
potrzebują też obrony, bo brak zrozumienia nie może ich ugodzić, są
bowiem poza kręgiem światła, a miłość znajdzie ich wszędzie. Nie
potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem
nie zaszkodziwszy." Franz Kafka

5. Data: 2007-11-26 16:46:46

Od: "shenna.j" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 12:32, Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> potrzebują też pokrzepienia, bo jeśli chcą pozostawać prawdziwi, mogą
> czerpać tylko z siebie, zatem nie można im pomóc, przedtem

taki sylikon kupisz także w sklepach zoologicznych ;)

6. Data: 2007-11-26 17:39:40

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

shenna.j pisze:

> taki sylikon kupisz także w sklepach zoologicznych ;)

Taki silikon mam w kanciapie w domu :)
Bede probowac.

th

7. Data: 2007-11-26 18:08:25

Od: Mono <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 18:39, Theli <p...@w...pl> wrote:

> Taki silikon mam w kanciapie w domu :)
> Bede probowac.
>
> th

Trzeba popytać producentów skarpetek dla dzieci. Może takie
"antypoślizgi" można kupić i naklejać na gorąco?
Takie coś jak "prasowanki " ? Mono

8. Data: 2007-11-26 21:16:19

Od: Poranna <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobiłam takie antypoślizgi farbami do malowania po szkle, po
wyschnięciu robią się gumowate, ale nie klejące :o)

pozdrawiam
Magda
www.poranna.fotosik.pl

9. Data: 2007-11-26 22:12:33

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poranna napisał(a):
> zrobiłam takie antypoślizgi farbami do malowania po szkle, po
> wyschnięciu robią się gumowate, ale nie klejące :o)

> [...]

Malowałam na szkle i innych rzeczach. Te farby po paru praniach staną
się twarde i kruszące się. Silikon lepiej spełni swoją funkcję. jest
miękki i można nałozyc grubsza warstwę bez przesiąkania na wylot przez
tkaninę.

10. Data: 2007-11-27 11:26:39

Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mono napisał:

> Trzeba popytać producentów skarpetek dla dzieci. Może takie
> "antypoślizgi" można kupić i naklejać na gorąco?
> Takie coś jak "prasowanki " ? Mono
faktycznie sa takie naprasowanki,gdzies widzialam ,ale teraz nie wiem
gdzie jak sobie przypomne to napisze ;)
pozdrawiam kasias

(xxx) szopka na Boze Narodzenie
xxx Poszukuje
(szydelko)-swiateczne aniolki i nie tylko
Szydełko. Gazetki
xxx wzór na fajny motocykl