aby było razniej

1. Data: 2003-12-06 19:07:19

Temat: aby było razniej
Od: "Nika" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

szukam osoby , zktora raźniej by mi było się odchudzać, ćwiczyć, po prostu
mobilizować się do ćwiczeń (trojmasto)
pozdrawiam
nika

2. Data: 2003-12-06 21:05:16

Temat: Re: aby było razniej
Od: m...@p...onet.pl (morthir) szukaj wiadomości tego autora

ja takiego problemu nie miałem,
ale tu chyba nie ma się do czego mobilizować...
po prostu ruszaj się - polecam bieganie.
zmniejsz też na początku tłuszcze (b:t np. 1:2).
pozdrawiam :)

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

3. Data: 2003-12-06 22:04:46

Od: "Nika" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2003-12-07 00:20:28

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "morthir" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> zmniejsz też na początku tłuszcze (b:t np. 1:2).
> Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
> http://mlodziez.optymalni.one.pl

Co to jest??
A gdzie Nika napisała, że stosuje DO?
Może Nika nie wie wogóle co to jest DO?

Wiem, że czyta grupę twórca strony mlodzez.optymalni.one.pl, więc proponuję
aby przed bezpośrednim dostępem do grup newsowych zaznajomić odwiedzających
z jakimś choćby mini FAQ z minimalnym opisem grupy z usenet.pl...
Bo w przeciwnym razie wkrótce na pytanie o np. Atkinsa, ktoś z tej strony
wyśle posta "a co to ma wspólnego z DO" ;)))))

Pozdrawiam,
Adam

5. Data: 2003-12-07 08:26:38

Od: "Nika" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za Do dziękuje nie dla mnie to
pozdrawiam
Nika

6. Data: 2003-12-07 09:16:30

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nika napisał:

> szukam osoby , zktora raźniej by mi było się odchudzać, ćwiczyć, po prostu
> mobilizować się do ćwiczeń (trojmasto)

A to Trójmiesto to gdzie dokładniej? Ja jestem z Gdyni, ale na Chełm to
by mi się jeżdzić nie chciało ;).

Eulalka

7. Data: 2003-12-07 10:07:51

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 07 Dec 2003 10:16:30 +0100, na pl.misc.dieta, Eulalka napisał(a):

> A to Trójmiesto to gdzie dokładniej? Ja jestem z Gdyni, ale na Chełm to
> by mi się jeżdzić nie chciało ;).

To byłaby przecież akuratna przebieżka.

puchaty

8. Data: 2003-12-07 10:33:49

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty napisał:

> To byłaby przecież akuratna przebieżka.

Jasne! - Cały dzień w jedną stronę, a całą nockę w drugą! A potem na
intensywną terapię.

Eulalka

9. Data: 2003-12-07 11:46:10

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
> Za Do dziękuje nie dla mnie to

Wcale nie proponuję;)
A niestety do 3miasta mam pół dnia drogi więc nie pomogę:(

Pozdrawiam,
Adam

10. Data: 2003-12-07 13:29:24

Od: "Nika" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdańsk wrzeszcz dokładniej:)
pozdrawiam
Nika
Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jasne! - Cały dzień w jedną stronę, a całą nockę w drugą! A potem na
> intensywną terapię.
>
> Eulalka

Jak poskromić apetyt?
B:T:W w okresie przebudowy (DO)
optyka:)
Montignac
wyszczuplenie gornych partii ciala - co poradzicie?