ach jak bardzo na temat

1. Data: 2010-02-01 08:43:59

Temat: ach jak bardzo na temat
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

:)

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article539152/Sad_
Wulgarne_lzenie_internauty_dozwolone.html

2. Data: 2010-02-01 08:52:16

Temat: Re: ach jak bardzo na temat
Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> :)
>
> http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article539152/Sad_
Wulgarne_lzenie_internauty_dozwolone.html

Tak, tylko istnieje realna grozba (jak ja "kocham" te nowe zwiazki
frazeologiczne, brr), ze to czemu z takim zapalem oddaja sie niektórzy w
sieci, przeniesie sie po jakims czasie do"reala". Czlowiek jest przeciez
istota mocno programowalna a przyzwyczajenie jest nasza druga natura....

I pieknie wtedy bedzie. Pieknie. I w dodatku zignorowac takiego typka tez
nie bedzie tak prosto, jak tu.

MK

3. Data: 2010-02-01 08:52:57

Od: "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :)
>
> http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article539152/Sad_
Wulgarne_lzenie_internauty_dozwolone.html

No prosze. Juz po pierwszym zdaniu wychodzi, ze my tutaj, uczestnicy psp,
jestesmy dla siebie nawzajem osobami publicznymi.

Na post po zbóju zaprosil
P.D.

4. Data: 2010-02-01 08:54:09

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
>
> No prosze. Juz po pierwszym zdaniu wychodzi, ze my tutaj, uczestnicy psp,
> jestesmy dla siebie nawzajem osobami publicznymi.

Nie wiem, czy chce byc "kobieta publiczna". Oj nie wiem.

MK

5. Data: 2010-02-01 08:55:05

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sieci, przeniesie sie po jakims czasie do"reala". Czlowiek jest przeciez
> istota mocno programowalna a przyzwyczajenie jest nasza druga natura....

Znaczy się wieszczysz koniec świata ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2010-02-01 08:59:41

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
.googlegroups.com...

Wulgarne_lzenie_internauty_dozwolone.html

> Znaczy się wieszczysz koniec świata ? ;)

Hmm,
pokolenia wykształcone w pewnym rygorze językowym i zwracające uwagę na
piękno języka polskiego odejdą.
Zostaną Ci, którzy mają "nowoczesne" podejście do języka (i nie tylko) i
jednostki, które będą upierać się przy jakże zbędnych zasadach.

Albo dziś wstałam lewą nogą :-)))

MK

7. Data: 2010-02-01 09:02:38

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Uzytkownik "Przemyslaw Debski" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...

Wulgarne_lzenie_internauty_dozwolone.html

> Nie wiem, czy chce byc "kobieta publiczna". Oj nie wiem.

Chcesz czy nie, sąd już to klepnął. Powiem więcej. My osoby publiczne, nie
powinniśmy polemizować z wyrokami.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2010-02-01 09:06:05

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Wulgarne_lzenie_internauty_dozwolone.html

> Chcesz czy nie, sąd już to klepnął. Powiem więcej. My osoby publiczne, nie

Ale co sobie pomyślimy o mądrości wyroków niezawisłych sądów, to nasze :-),
MK

9. Data: 2010-02-01 09:15:24

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lut, 09:52, "Vilar" <v...@u...to.op.pl> wrote:
> [...]
> I pieknie wtedy bedzie. Pieknie. I w dodatku zignorowac takiego typka tez

Na przyklad wtedy, gdy to bedzie nasz szef.
A temat ewidentnego w tym przypadku mobbingu
zostanie przez wysokie i niezawisle, analogicznie
do powyzszego wyroku, potraktowany jako, na
przyklad, dbanie szefa o wyniki pracy zakladu,
poprzez mobilizowanie slowne pracownikow.

No coz.
Mnie tam wulgaryzmy niepotrzebne, tak jak
i Tobie, i wielu innym.
Ale tylko czekam na okrzyk wiadomego nicka,
ktory zabrzmi: A nie mowilem!
:)

10. Data: 2010-02-01 09:19:55

Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
yqn.googlegroups.com...
> [...]

>Mnie tam wulgaryzmy niepotrzebne, tak jak
>i Tobie, i wielu innym.
>Ale tylko czekam na okrzyk wiadomego nicka,

Przestalam czytac wypowiedzi tego nicka.
Doszlam do wniosku, ze i tak nic ciekawego w sumie nie mówi i sobie po
prostu darowalam. I powiem szczerze, ze dobrze mi z tym.
Czlowiek jest dorosly, odpowiedzialna za niego nie jestem. A przyjemnosci z
intelektualnego obcowania z nim nie odczuwam zadnej.

MK

Selekcja negatywna przynosi plony.
film TVP2
'Kundalini' - depresja, nerwica, stan przedzawałowy czy ki diabeł ?
Bylo milo
O wierności w "Charakterach"