adenocarcinoma

1. Data: 2008-10-08 17:01:40

Temat: adenocarcinoma
Od: Maxima <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama choruje na nowotwór trzonu macicy-ma termin operacji.
Mnie nurtuje następujaca sprawa-czy adenocarcinoma trzonu może byc
sprawą wtórną?
W ubiegłym roku mama cierpiała na niezdiagnozowane w końcu (po
konsultacjach u kilku specjalistów) bóle poniżej prawego podżebrza.
Czy to może byc powiązane?

2. Data: 2008-10-08 22:23:18

Temat: Re: adenocarcinoma
Od: "regen" <regen@....hm....os.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maxima" < > napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
[...]
---------------

Może, ale mam wrażenie, że bardziej w drugą stronę, tzn. bóle prawego
nadbrzusza mogą być wtórne do raka. Sugerowałbym rtg żeber i kręgosłupa ,
usg brzucha - jeśli nie były wykonywane. Naturalnie może tez być tak, że
bóle brzucha są związane z chorobami wątroby,kamicą pęcherzykową,
przewodową, nerkową,
zmianami chorobowymi jelit czy też zespołem jelita drażliwego, chorobą
wrzodową itd. Jest też taka możliwość, że aktualna choroba ginekologiczna
powoduje ból promieniujący do prawego nadbrzusza. Tak czy inaczej
pierszeństwo ma leczenie choroby podstawowej.

Pozdrawiam i życzę zdrowia
regen

Wykład i Warsztata "Odżywianie w chorobach nowotworowych"
skóra atopowa a alergiczna
Kiedy już człowiek
Przerzuty z nerki do płuc - prośba o pomoc
domowe sposoby leczenia salmonellozy?