agrest - jakie odstepy?

1. Data: 2004-03-19 23:33:49

Temat: agrest - jakie odstepy?
Od: w...@p...com (Witek) szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukałem, ale nie mogę nigdzie znaleźć - jakie odstępy powinny być pomiędzy
krzewami agrestu? Agrest został mi posadzony w prezencie i nie wiem co to za
odmiana - wygląda tak: na 1 m "łodyżce" wyrasta u góry pąk gałązek.

Witek

2. Data: 2004-03-20 10:01:20

Temat: Re: agrest - jakie odstepy?
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witek wrote:
> [...]
> krzewami agrestu? Agrest został mi posadzony w prezencie i nie wiem co to za
> odmiana - wygląda tak: na 1 m "łodyżce" wyrasta u góry pąk gałązek.

Jest to agrest szczepiony na pniu. Kazdą odmianę można tak prowadzić.
Więc po tym nie poznasz
co to za odmiana. Agrest tak prowadzony nie rośnie zbyt duży, wiec
myślę, że metr będzie rozsądną odległością.
Pozdrawiam
Bea

mine lobate
przedwiosenna burza :-))