agresywna przyroda atakuje ;-)

1. Data: 2007-04-26 16:25:26

Temat: agresywna przyroda atakuje ;-)
Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do lekarzy, farmaceutów i praktyków alergików pyłkowych -
siostry i braci w niedoli. Dieta optymalna ani żadna inna mnie nie
interesuje.

Czy loratadynę można łączyć bezkarnie z cirrusem (pseudoefedryna -
ceteryzyna)? Czy częste są objawy uboczne przy takim koktajlu?
--
Basia
http://bajarka.fotolog.pl/

2. Data: 2007-04-26 16:39:19

Temat: Re: agresywna przyroda atakuje ;-)
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Apr 2007 18:25:26 +0200, BBjk wrote:

> Czy loratadynę można łączyć bezkarnie z cirrusem (pseudoefedryna -
> ceteryzyna)? Czy częste są objawy uboczne przy takim koktajlu?

Moim zdaniem to niezbyt sensowny pomysł.
Jeśli już musisz, to do poproś o dopisanie do loratydyny Disophrolu
retard. Na dodatku cetyryzyny raczej nie skorzystasz.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

3. Data: 2007-04-26 16:53:57

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek napisał(a):

> Moim zdaniem to niezbyt sensowny pomysł.
> Jeśli już musisz, to do poproś o dopisanie do loratydyny Disophrolu
> retard. Na dodatku cetyryzyny raczej nie skorzystasz.

no właśnie też podejrzewam, że pomysł nie był najlepszy, nafaszerowałam
się wg wskazań, poszłam na rower... czułam się i byłam jak niedojda i
ewidentnie to po tych lekach. Sama loratadyna to jednak za mało, jest
sucho, pyłki szaleją, spróbuje jeszcze przyblokować mocniej kroplami do
oczu/nosa i ew. to, co radzisz.
--
B.
http://bajarka.fotolog.pl/

Problemy z angielskim - publikacja z tribochemii
Problemy z angielskim - publikacja z tribochemii
Problemy z angielskim - publikacja z tribochemii
Pęcherze na stopach -- ile czasu?
Re: Oto co popierają proaborcjoniści