akumpuktura

1. Data: 2005-11-18 10:48:51

Temat: akumpuktura
Od: "misia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie czy ktos kiedyś był leczony za jej pomocą..mam siostre
alergiczke z atopowym zapaleniem skóry.....stan jest cieżki..juz tyle rzeczy
probowałysmy.....ktos mi poleciał właśnie taka metode......ale szczerze..nic
na jej temat nie wiem...

2. Data: 2005-11-18 11:53:17

Temat: Re: akumpuktura
Od: "Monika" <5...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a skąd jesteś ?

3. Data: 2005-11-18 12:04:39

Od: "misia" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

z Nowego sącza

http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2005-11-19 00:57:19

Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misia" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

Rok temu na ul. 1 Maja przy końcu (za sklepem Myśliwskim a teraz
komputerowym przy Batorego) przyjmował specjalizujący się w tym
Rosjanin. Gość ma doktorat z neurochirurgii i polskie prawo do
wykonywania zawodu. Wykłada akupunkturę na Akademii Medycznej (a
przynajmniej wykładał). Nie wiem, czy obecnie przyjmuje, ale miałem
okazję z nim rozmawiać i wiele wskazywało na to, że miał spore pojęcie
w tym, co robi. Czy pomoże siostrze, to tego już nie wiem, ale on
powinien wiedzieć. Z literatury wynika, ze Chińczycy tym leczyli
niemal wszystko przez kilka tysięcy lat i się udawało. Ale to teoria.

Dziwny bol glowy
Recepta od ginekologa prywatnego
co to może być??
włosy wzmocnienie - dobre srodki