akumulatory do wózka elektrycznego

1. Data: 2003-02-21 08:36:39

Temat: akumulatory do wózka elektrycznego
Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

chciałem się was zapytać czy isnieje jakaś możliwość uzyskania
dofinansowania na akumulatory do wózka elektrycznego? Może macie
doświadczenia i wynaleźliście jakąś najtańszą firmę? Chodzi mi o akumulatory
do wózka używanego w domu także raczej kwasowe odpadają wchodzą w grę żelowe
które są nieszkodliwe i niestety drogie.

2. Data: 2003-02-21 09:31:17

Temat: Re: akumulatory do wózka elektrycznego
Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dnia pewnego na wiadomość, Roj napisał(a):
> [...]
> do wózka używanego w domu także raczej kwasowe odpadają wchodzą w grę żelowe
> które są nieszkodliwe i niestety drogie.

Pytaj w miejscowym PcPr

--
Pozdrawiam Sławek
s...@r...mm.pl

3. Data: 2003-02-22 20:34:14

Od: "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja szukam kogos, kto obejrzalby i wyremontowal moj wozek elektryczny.

W gre wchodzi wymiana akumulatorow i opon oraz przeglad calego napedu

Leszek

---

4. Data: 2003-02-22 20:40:00

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dnia pewnego na wiadomość, Lech Dubrowski napisał(a):
> A ja szukam kogos, kto obejrzalby i wyremontowal moj wozek elektryczny.
>
> W gre wchodzi wymiana akumulatorow i opon oraz przeglad calego napedu

E a ja mam do sprzedania prawie nowy kontakt tylko napriv

--
Pozdrawiam Sławek
s...@r...mm.pl

5. Data: 2003-02-23 07:40:12

Od: "Lech Dubrowski" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki, ale po co mi drugi

Leszek :-)

---

6. Data: 2003-02-23 21:40:56

Od: Sławek <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, dnia pewnego na wiadomość, Lech Dubrowski napisał(a):
> dzieki, ale po co mi drugi

Moze tobie nie ale komus innemu ?

--
Pozdrawiam Sławek
s...@r...mm.pl

7. Data: 2003-02-25 19:17:07

Od: r...@k...pl (Rafał Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Udaj się do swej Kasy Chorych. Przypuszczam, że Twój wózek został w pełni
sfinansowany z własnych środków, więc nie należy Ci się pula z KCh na
modernizacje i naprawę sprzętu reh-ort. Jednakże w Tweh KCh powinni Cie
poinformawać, że możesz wystąpić z pismem o przyznanie Ci takiej puli.

Pozdrawiam i życze powodzenia,
RD

(none)
nocleg w Krakowie
list wysłany z serwisu SamiSobie_Prawo-renta socjalna
hyba po ulgach
chcę zrobić wózek do maratonu