[albertan] rola kobiety w rodzinie

następny post »
From: "alt.religion.albertanism" <A...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: [albertan] rola kobiety w rodzinie
Date: 15 Apr 2004 15:12:34 GMT

A FollowUp to a message dated 15 Apr 2004 from pl.soc.dzieci
message-id= news:407E4C8B.56B88243@o2.pl:

> Pomimo swojej 99,8% skutecznosci zawiodly tabletki
> antykoncepcyjne i jestem w 2 tygodniu ciazy. Moj problem
> polega na tym, ze sytuacja zawodowa nie pozwala mi w tej
> chwili na urodzenie dziecka. Prosze tego zle nie
> zrozumiec, ale pracuje od 3 lat w bardzo duzej firmie
> angielskiej, pol roku temu wrocilam z Anglii z dwuletniego
> szkolenia w cetrali firmy i po powrocie musialam podpisac
> bardzo obszerna umowe w ktorej byl miedzy innymi zawarty
> punkt, mowiacy, ze przez 7 lat nie moge zajsc w ciaze pod
> rygorem zwrotu kosztow poniesionych przez firme na moje
> [...]

I oto adekwatny przyklad na to, jak religie nie-albertanowe sa
wynaturzone i nieefektywne spolecznie.

Kobieta albertanowa powinna najpierw zajac sie splodzeniem,
urodzeniem, wychowaniem dzieci, a dopiero potem brac sie za
kariery zawodowe w korporacjach - nie odwrotnie.

Kobieta nie jest rowna mezczyznie. Mezczyzna nie jest rowny
kobiecie. Mezczyzna - pracownik koncernu - nawet jakby
kopulowal codziennie z kilkoma kobietami to nie zajdzie
w ciaze nigdy!
Kobieta jesli kopuluje od czasu do czasu z jednym mezczyzna
i przy tym stosuje antykonccepcje to i tak moze zajsc w ciaze!
Praw natury nikt nie zmieni zadnym chciejstwem, zadnymi
dekretami, zadnymi uchwalami partyjnymi, czy koscielnymi.
Prawa natury sa ponadczasowe i nieublagane, nie podlegajace
woli feministek, katolikow czy lewicowych partii.
Kobieta pozostanie kobieta, mezczyzna mezczyzna.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org