alergia?

1. Data: 2002-08-04 22:02:18

Temat: alergia?
Od: Gosia <t...@m...meil> szukaj wiadomości tego autora

odkad jestem w domu (wakacje - ucze sie w innym miescie), bez przerwy mam
"zatkany" nos, czesto mam "napady" kichania (seria nawet 15 kichniec!).
czyzby to uczulenie na szczury? - obecnie przechowuje w domu takowych piec
sztuk. jesli tak, to jak temu zaradzic? jeden ze szczurkow jest moj wlasny
(dziwne, bo nigdy wczesniej nie obserwowalam u siebie takich objawow...), a
cztery za dwa tyg. wedruja do wlasciciela. musze jakos przetrzymac ten czas
- ale przeciez nie moge tak cierpiec! czy mozna jakos temu zaradzic, jesli
to wlasnie to moze byc przyczyna mojego "cierpienia"??

pozdrawiam grupe

goha