alergia na pyłki traw

1. Data: 2002-06-13 06:51:08

Temat: alergia na pyłki traw
Od: "Janusz Diks" <d...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem alergikiem od pewnego czasu.

W miesiącu czerwcu oraz lipcu ojawiają się u mnie silny katar połączony z
częstym kichaniem orazpiekące,swędzące spojówki.
Nie pozwala mi to normalnie funkcjonować, nawet oddychać.
Od 2 lat leczę się homeopatycznie i stan się nie pogarsza ale też i nie
polepsza.
Proszę o informacje które mogłyby mi pomóc to przezwyciężyć, może są jakieś
ni znane mi środki na to (poza reklamowanymi w TV bo na mnie nie działają)
proszę o odpowiedzi

2. Data: 2002-06-13 07:08:28

Temat: Re: alergia na pyłki traw
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jun 2002, Janusz Diks wrote:

> ni znane mi środki na to (poza reklamowanymi w TV bo na mnie nie działają)
> proszę o odpowiedzi

trzeba isc z tym do lekarza - tak wychodzi ...

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-06-13 07:25:45

Od: "Janusz Diks" <d...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> napisał(a):

> [...]

Oczywiście -leczę się u lekarza chorób wewnętrznych (specjalisty
homeopatii,akupunktury,homotoksygologii oraz medycyny starochińskiej) w
Słupsku
Jego zalecenia na początku bardzo mi pomagały gdyż stan mój wówczas ciągle
się pogarszał. Teraz się nie pogarsza ale dalej jest uciążliwy.
Wszystko urywa się z ostatnim dniem lipca, oraz gdy pogoda jest deszczowa.
Przebywając nad morzem również czułem się dobrze

4. Data: 2002-06-13 07:56:36

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Diks"
<d...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ae9hdp$8o1$1@news.gazeta.pl...

> Oczywiście -leczę się u lekarza chorób
wewnętrznych (specjalisty
> homeopatii,akupunktury,homotoksygologii oraz
medycyny starochińskiej) w
> Słupsku

Najwyraźnej starochińska sobie nie radzi i trzeba
udac sie do lekarza specjalisty alergolga, może
zadziałają szczepionki. A co do rekalmowanych w tv
tabletek, które bierzesz, to usuwają objawy i to
nie do końca (zależy od poziomu uczulenia) i
powiedziałbym że obniżają pozim wrażliwości co u
mniej uczulonego może w ogole usnąć objawy
alergii.

Sark

5. Data: 2002-06-13 14:11:46

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Diks" <d...@N...poczta.gazeta.pl> writes:

> [...]
> Nie pozwala mi to normalnie funkcjonować, nawet oddychać.
> Od 2 lat leczę się homeopatycznie i stan się nie pogarsza ale też i nie

Homeopatycznie to tylko dla wierzacych w moc homeopatii..

Sa liczne srodki przeciwdzialajace objawom - na mnie dzialaja pastylki
na bazie loratadyny, mozna kupic bez recepty. Sa tez srodki na lecepte
- poradz sie lakarza.

Istnieja tzw. kuracje odczulajace - nie probowalem.

MJ

6. Data: 2002-06-13 20:36:42

Od: p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 13 Jun 2002 07:25:45 +0000 (UTC), Janusz Diks
<d...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

>Oczywiście -leczę się u lekarza chorób wewnętrznych (specjalisty
>homeopatii,akupunktury,homotoksygologii oraz medycyny starochińskiej)

Przecież Piotr Kasztelowicz napisał: trzeba iść do lekarza. Starożytni
Chińczycy chyba nie chorowali na alergię, stąd niepowodzenie tej terapii :)

Mi bardzo pomogło odczulanie, ale to się robi wczesną wiosną, przed sezonem
pylenia. Badania robi się jesienią i zimą, gdy już nie ma pyłków w
powietrzu.

Paweł

7. Data: 2002-06-14 06:14:41

Od: "Janusz Diks" <d...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@f...lublin.pl (Paweł Paroń) napisał(a):

> Mi bardzo pomogło odczulanie, ale to się robi wczesną wiosną, przed sezonem
> pylenia. Badania robi się jesienią i zimą, gdy już nie ma pyłków w
> powietrzu.

Ja również byłem na badaniu jesienią a pierwsze leki dostałem wczesną wiosną,
w okresie natężenia pylenia dodatkowe ( mówię cały czas o homeopatii).
....Sprubuję skorzystać z Waszych rad - najpier o której mówił Michał czyli
pastylki na bazie l.....? bez recepty (może pomoże). Jeśli nie to udam się
do alergologa (tylko gdzie go szukać??? Na pewno nie w mojej małej mieścinie!

Zlamany obojczyk
pl.sci.medycyna - moderowana ?
Zapalenie płuc
nos i kropelki