ależ mi dobre wyszło - czytajcie i oblizujcie się

1. Data: 2003-03-10 13:31:04

Temat: ależ mi dobre wyszło - czytajcie i oblizujcie się
Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maksymalnie chrupiąca sałatka:

Kukurydza z puchy
Seler naciowy pokrojony w kostkę
papryka
ser żółty porojony również
Majonez + jogurt

Co wy na to?
Danka

1. Data: 2003-03-10 14:09:51

Temat: Re: ależ mi dobre wyszło - czytajcie i oblizujcie si
Od: "Deidre" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Kukurydza z puchy
> Seler naciowy pokrojony w kostkę
> papryka
> ser żółty porojony również
> Majonez + jogurt
>
> Co wy na to?
> Danka

mam dylemat :)
pod pojeciem seler naciowy rozumiem zielona czesc selera... a chyba tobie
chodzilo o biala czesc (bo kroisz w kostke i ma chrupiec)
niech ktos mnie poprawi jesli sie myle (co do rozumienia pojecia seler
naciowy)

Dei

1. Data: 2003-03-10 14:18:42

Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

To znalazłam w googlach:
Seler naciowy w odróżnieniu od selera korzennego w Polsce jest mało znany.
Ostatnio w wielu sklepach można dostać także tą odmianę selera. Jego częścią
jadalną jest zielona nać oraz gruba łodyga. Seler naciowy zawiera dużo soli
mineralnych, witamin. Jego smak niczym nie przypomina zwykłego selera. Jest
ostry i pikantny. Ma także charakterystyczny zapach. Najpopularniejszy jest
w USA,w Europie jedzą go głównie Francuzi i Anglicy. From: NN

Moge go wcinac ale nie sam, tylko z jakims dip. Najlepiej blue cheese.
Pycha.
Niektorzy lubia z maslem orzeszkowym, ja tego masla (?) nie lubie wiec
polecam jako zakaske: male, mlode marchewki, lub duza marchew pokrojona w
pasemka, seler (nac) pokrojone w kawalki, kawalki surowego kalafiora,
malutkie pomidorki, i co tam jeszcze z surowych warzyw znajdziesz (moga tez
byc marynowane oliwki), poukladac ladnie na polmisku (co drugi kolor
zielony) w srodek postwic mala miseczke z dip (ja polecam blue cheese ale
moze byc cokolwiek na kwasnej smietance), podawac zaraz jak goscie przyjada,
beda zajeci tym jak nie wiem co.

Mozna go pokroic w male palki i podawac z tak samo pokrojona marchwka,
malymi czastkami kalafiora, malymi pomidorkami, ladnie pokrojona mala swieza
papryka, ladnie poukladane na talerzu.
Maczac w ulubionym "dipie" (najlepiej blue cheese z duzymi kawalkami), a jak
na boku dodasz skrzydelka zrobione na ostro tzw. "buffalo wings" to masz
super zakaske.
<eva>
From: e...@a...com (Evajp)

Mozna go pokroic na kawalki, ugotowac i podawac jak np. kalafior z maslem i
tarta bulka...
Mozna w niego napchac, w te zaglebienie, filadelfia serka zmieszanego z
ostra papryka, i pokroic go na , 1.5-2 cm kawalki... podawac jako przystawke
do piwa....
mozna zrobic salatke z kurczaka z selerem..seler nada jej chrupkosci....
Mozna ugotowac gulasz z malymi cebulkami, marchewka i selerem...Mozliwosci
jest wiele..
F.
From: "Feliks" f...@p...net

Pozdrawiam
Kama

1. Data: 2003-03-10 14:35:42

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Kama:
> [...]
> ostry i pikantny. Ma także charakterystyczny zapach. Najpopularniejszy jest
> w USA,w Europie jedzą go głównie Francuzi i Anglicy. From: NN
hmm, mi przypomina w smaku selera glebowego. Podobieństwo jest.

Waldek

1. Data: 2003-03-10 17:14:38

Temat: [OT] ależ mi dobre wyszło
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie pyszny żurek {pare postów niżej).
Och , jaka jestem z siebie dumna:))))))))))

Och, jej..

pozdr

cherokee z pełnym żurku brzuszkiem

1. Data: 2003-03-11 06:44:48

Od: "Danka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleś mnie rozochociła.
Proszę o przepis na blue cheese z duzymi kawalkami i "buffalo wings".

Danka

przepis na pizze
patelnia żeliwna
Tajniki kuchni chinskiej?