alkohol

1. Data: 2000-11-08 23:01:23

Temat: alkohol
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam pytanie do lekarzy tutaj urzedujacych, jesli tacy sa.
Czy to normalne ze po wypiciu duzej ilosci alkoholu (9-10 piw) mocze
sie w nocy ?
Czy to moze choroba pecherza ?
Nie trzyma czy co...
A moze jest jakies lekarstwo, witamina ktora trzeba zazywac zeby
poprawic trzymanie moczu ?

Z gory dziekuje za odpowiedz

Mirek

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

2. Data: 2000-11-09 13:57:09

Temat: Re: alkohol
Od: "Agnieszka" <A...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowieku, 10 piw to 5 litrów płynu. Na litosc boska kazdy by sie chyba
zesikał, w dodatku w takim zamroczeniu alkoholowym (1 piwo = ok 75 gram
wodki, jak mocne to nawet setka). Moze przystopuj? Pozdrawiam - Agnieszka
PS. Nie jestem lekarzem, ale wystarczy troche uzyc rozumu, jesli sie takowy
posiada, aby dojsc do powyzszych wnioskow.

3. Data: 2000-11-09 15:05:16

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> Czy to moze choroba pecherza ?
> Nie trzyma czy co...
> A moze jest jakies lekarstwo, witamina ktora trzeba zazywac zeby

Pij lepiej wódkę, jest bardziej stężona i ma mniej cukru, nie będziesz aż
tak otyły a i nerki się nie przemęczą.
Poco walić w siebie tyle wody.?
Jacek

4. Data: 2000-11-10 17:59:32

Od: j...@h...torun.pl (Jarosław Łączkowski) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jak juz na grupie napisano takie ilosci wypijanych plynow moga byc tego
powodem. Oprocz tego alkohol hamuje dzialanie wazopresyny, stad dziala
moczopednie.
Pozdrawiam
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

5. Data: 2000-11-10 18:02:32

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a) w wiadomości: <8uef6u$bua$1@h1.uw.edu.pl>...

>Pij lepiej wódkę, jest bardziej stężona i ma mniej cukru, nie będziesz aż
>tak otyły a i nerki się nie przemęczą.

No, tu bym polimeryzowal co do kalorycznosci piwa i wodki.
Nerki to pryszcz. Gorzej z watroba, ktora musi "przerobic" ponad 200
zwiazkow chemicznych znajdujacych sie w piwie.

Adam B.

6. Data: 2000-11-11 22:41:23

Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Adamus" <a...@m...pl> wrote in message

> [...]
> Nerki to pryszcz. Gorzej z watroba, ktora musi "przerobic" ponad 200
> zwiazkow chemicznych znajdujacych sie w piwie.

Czyli lepiej pić wódkę, prawda?
Jacek

> Pozdrawiam,
> Adam B.

co to jest 'clonozepan'
Telefony komórkowe - szkodzą czy nie?
szpital w Elku i Goldapii
Gdzie badania hormonów
zbieramy oferty dla srodowiska medycznego