alkohol - antybiotyki

1. Data: 2004-12-21 22:38:18

Temat: alkohol - antybiotyki
Od: "JJ" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.
moje pytanie dotyczy stosowania antybiotyku Tetralysal 150mg i picia
alkoholu. W ulotce nie mam nic napisane o alkoholu, a niedlugo sylwester,
wiec chialbym wiedziec czy kilka piw mi nie zaszkodzi, bo niby nic nie jest
o tym napisane, ale jest to antybiotyk...

Z góry dzięki za opowiedz

2. Data: 2004-12-23 10:26:27

Temat: Re: alkohol - antybiotyki
Od: "Radosław HORODNICZY" <x...@w...cxt.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> o tym napisane, ale jest to antybiotyk...

na kazdego legi dzialaja inaczej,
wypij pol piwa na proble, jesli nic nie bedzie, wypij cale,

zazwyczaj rekacje negatywne wystepuja od razu i to po nie
duzych ilosciach

3. Data: 2004-12-23 17:28:08

Od: "JJ" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na kazdego legi dzialaja inaczej,
> wypij pol piwa na proble, jesli nic nie bedzie, wypij cale,
> zazwyczaj rekacje negatywne wystepuja od razu i to po nie
> duzych ilosciach

Dziki za odpowiedz :)

4. Data: 2004-12-26 20:44:23

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

połączenie tetracyklin z alkoholem zwiększa ryzyko uszkodzenia watroby

Znow Clexane :-)
ciężka głowa
stres
czy jest na 'sali' anestezjolog ?