allegro - jak zwykle prośba o weryfikację -oryginał czy nie

1. Data: 2005-05-11 20:08:31

Temat: allegro - jak zwykle prośba o weryfikację -oryginał czy nie
Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpowiedzcie czy to oryginał... cena dosyć atrakcyjna

z góry dziękuję za pomoc

Monika

1. Data: 2005-05-11 20:44:29

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 May 2005 22:08:31 +0200, in pl.rec.uroda "Moni"
<M...@n...poczta.onet.pl> wrote in
<d5tons$eum$1@news.dialog.net.pl>:

>Podpowiedzcie czy to oryginał... cena dosyć atrakcyjna
>
>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51111038

według mnie, oryginał.

amg

1. Data: 2005-05-12 05:44:06

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d5tons$eum$1@news.dialog.net.pl...
> Podpowiedzcie czy to oryginał... cena dosyć atrakcyjna

> z góry dziękuję za pomoc

Znam ta allegrowiczke i wiem, ze sprzedaje ona tylko oryginaly.
Hafsa

1. Data: 2005-05-12 17:39:05

Od: "Moni" <M...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> Znam ta allegrowiczke i wiem, ze sprzedaje ona tylko oryginaly.
> Hafsa

W takim razie chyba się skuszę, bardzo dziękuję za pomoc

Monika

pytanie o Avon (jedno) i ogolnie o kosmetykach (drugie)
maseczka włosowa-naturalna (pytania blondynki)
strivectinSD pod oczy-czy uzywala ktoras?
nafta kosmetyczna na włosy
nowe oblicze www.proteapolska.com.pl