alt.fashion

1. Data: 2003-12-18 21:26:27

Temat: alt.fashion
Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoras z was czytuje, a moze udziela sie na podobnej tematycznie grupie
alt.fashion?
a co ze spotkaniami grupowymi, kiedys dosc czesto bywaly w Krakowie, a teraz
cisza...

pozdrawiam,
M.

1. Data: 2003-12-18 21:27:15

Temat: Re: alt.fashion
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
grupie
> alt.fashion?
> a co ze spotkaniami grupowymi, kiedys dosc czesto bywaly w Krakowie, a

niet
a to grupa polskojezyczna??

Kamila

1. Data: 2003-12-20 15:42:21

Od: "oniOn" <e...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia internauta Marlene <0...@w...pl> wystukal:

: Czy ktoras z was czytuje, a moze udziela sie na podobnej tematycznie
: grupie alt.fashion?
: a co ze spotkaniami grupowymi, kiedys dosc czesto bywaly w Krakowie, a
: teraz cisza...
:
: pozdrawiam,
: M.

ja czytuje bo mnie to.. interesuje :) i tez z krakowa heh

1. Data: 2003-12-20 21:13:09

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"oniOn" <e...@b...poczta.fm> wrote in message

> ja czytuje bo mnie to.. interesuje :) i tez z krakowa heh

mowilam o spotkaniach p.r.u. w Krakowie :) (ja mieszkam w Londynie)
a Ciebie/Was to chyba z jakiejs innej grupy znam.. - jaka szkoda, ze nie
mieszkam juz w Krakowie... :)

Marlene

1. Data: 2003-12-21 20:10:38

Od: "oniOn" <e...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

[...]

ja wiem czy szkoda? pomimo tego, ze Londyn slynie z szarej pogody,
to moda jest tam zjawiskiem codziennym... a nie sporadycznym jak
to bywa w Krakowie....

pozdrawiam :)

1. Data: 2003-12-21 21:28:15

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja wiem czy szkoda? pomimo tego, ze Londyn slynie z szarej pogody

na pewno nie jest gorzej niz w Polsce, zwlaszcza o tej porze roku -ostatnio
slonce swieci codzienie :)

> to moda jest tam zjawiskiem codziennym... a nie sporadycznym jak
> to bywa w Krakowie....

hmm.. a ta szkola projektowania na limanowskiego jeszcze istnieje? z tego co
pamietam cieszyla sie sporym zainteresowaniem, ale ich www ksa.edu.pl nie
dziala... ciekawa jestem, czy sie rozwinela, a moze juz jej nie ma?

pozdrawiam,
Marlene

1. Data: 2003-12-23 16:36:49

Od: "oniOn" <e...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

[...]

istnieje istnieje :) uczesczam tam. Rozwijac rzekomo sie rozwija :) narazie
tego nie odczuwam ;) jezeli jeszcze planuje Pani odpisywac to zapraszam
na priv, poniewaz wkrotce moj program nie bedzie pobieral starszych watkow
na grupie ;)

1. Data: 2003-12-23 17:14:06

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> istnieje istnieje :) uczesczam tam.

oo! fajnie :)

> Rozwijac rzekomo sie rozwija :)

dyrektor jeszcze ten sam co dwa lata temu?

> jezeli jeszcze planuje Pani odpisywac to zapraszam
> na priv, poniewaz wkrotce moj program nie bedzie pobieral starszych
> watkow na grupie ;)

ok, nastepny email news/email bedzie na priv :)

Marlene

1. Data: 2003-12-23 23:16:33

Od: "oniOn" <e...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia internauta Marlene <0...@w...pl> wystukal:

:> Rozwijac rzekomo sie rozwija :)
:
: dyrektor jeszcze ten sam co dwa lata temu?

jezeli ma Pani na mysli Pana fotograafa ;) to tak :)

--

pielęgnacja włosów GOLDWELL
Tonik Garniera polecam
[NTG] włoski tłumacz w Krakowie