alumina w pudrze

1. Data: 2003-03-10 20:20:06

Temat: alumina w pudrze
Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Czy ktos wie, co to jest alumina, wchodzaca w skład sypkiego pudru?
Kojarze to sdobie troche z aluminium, brrr, ale moze nie jest tak źle?...
Pozdrawiam
Ania (tropiąca trucizny w kosmetykach ;-)

1. Data: 2003-03-10 21:15:44

Temat: Re: alumina w pudrze
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

domańczak wrote:
> [...]
> Pozdrawiam
> Ania (tropiąca trucizny w kosmetykach ;-)

tlenek glinu, reguluje przepuszczalnosc skory dla wody i jonow.
Bezpieczne :)
Elfka
| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-11 07:13:53

Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> tlenek glinu, reguluje przepuszczalnosc skory dla wody i jonow.
> Bezpieczne :)

Dziekuję stukrotnie :-)
Ania

1. Data: 2003-03-11 07:42:51

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> tlenek glinu, reguluje przepuszczalnosc skory dla wody i jonow.

Ale glin to właśnie aluminium.
Monika

1. Data: 2003-03-11 13:02:04

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika \"mitek\" wrote:

> Ale glin to właśnie aluminium.
> Monika

Aluminium moja droga to zwiazek metaliczny i nie ma nic wspolnego z TYM
tlenkiem glinu (poza nazwa lacinska).

Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-11 13:13:35

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aluminium moja droga to zwiazek metaliczny i nie ma nic wspolnego z TYM
> tlenkiem glinu (poza nazwa lacinska).

Ma.
Tlenek glinu = tlenek aluminium.
Ale maja inne wlasciwosci, to fakt.

Dziewczyny, co sie, kurcze, dzieje?
Nie tak ostro, bo sie pozabijamy przez lacza:)

Kaska pacyfistka (hehe)

1. Data: 2003-03-11 14:15:52

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Aluminium moja droga to zwiazek metaliczny i nie ma nic wspolnego z TYM
> tlenkiem glinu (poza nazwa lacinska).

No nie. Aluminium to nie żaden związek. To pierwiastek. I to dokładnie to
samo co glin, tyle, że po łacinie (stąd gli ma ozn. Al). Nie ma więc mowy o
różnicach właściwości tego samego.
Monika

1. Data: 2003-03-11 14:29:05

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika "mitek"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> napisał w
wiadomości news:20030311141552.4243.2.NOFFLE@kreml.dom.pl...
> No nie. Aluminium to nie żaden związek. To pierwiastek. I to dokładnie to
> samo co glin, tyle, że po łacinie (stąd gli ma ozn. Al). Nie ma więc mowy
> różnicach właściwości tego samego.

Jeszcze raz sie wtrace:)
Glin (czyli aluminium) ma inne wlasciwosci niz jego tlenek.
Moze tu tkwi przyczyna nieporozumien?
Ja tez napisalam tak w swoim poscie i teraz zauwazylam ze moze to byc
rozumiane na dwa sposoby. ;)

Kaska

1. Data: 2003-03-11 20:34:16

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> [...]
> Moze tu tkwi przyczyna nieporozumien?
> Ja tez napisalam tak w swoim poscie i teraz zauwazylam ze moze to byc

Wytlumacze.
Kolezanka pytajac sie o alumine chciala wiedziec co to jest, zaznaczajac
sie ze kojarzy sie jej to z aluminium pomimo, ze tlenek glinu.
Wyjasnilam. I nie uwazam zeby konkluzje w stylu tlenek glinu to
aluminium i dalsze byly potrzebne :)

Bo aluminium kojarzy sie z garnkami lub z czystym glinem ktorego w
pudrze nie ma :)

Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-11 21:12:59

Od: "Monika \"mitek\"" <m...@w...to.qbanet.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie ze kojarzy sie jej to z aluminium pomimo, ze tlenek glinu.
> Wyjasnilam. I nie uwazam zeby konkluzje w stylu tlenek glinu to

Konkluzja jest taka, że tlenek glinu to tlenek aluminium. Czyli pytającej
koleżance bardzo dobrze się kojarzyło.
Monika

Makijaż dla blondynki
Fabryka Urody w Krakowie