amaretto

1. Data: 2000-08-29 12:14:27

Temat: amaretto
Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabylam ostatnio butelczyne amaretto i nie wiem co dobrego wykombinowac. Z
czym wymieszac? Macie jakies pomysly?
Asia :))

1. Data: 2000-08-29 13:42:37

Temat: Re: amaretto
Od: e...@a...comnospam (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Nabylam ostatnio butelczyne amaretto i nie wiem co dobrego wykombinowac. Z
>czym wymieszac? Macie jakies pomysly?
>Asia :))

mozesz dodac do kawy i zrobic sobie kawe o smaku amaretto. Amaretto jest
jednym z podstawowych skladnikow do wszelakich drinkow. Pilam na St. Thomas
"bushwacker", jednym ze skladnikow jest amaretto. Jest to super drink i maz
robi go od czasu do czasu aby przypomniec sobie jaka to wspaniala wsypa.
Potrzeba, tak na oko, ale rowne czesci:
kahlua, cruzan rum, bailey, wodka, amaretto, mleko kokosowe.
Wszystko nalezy wymieszac z dwiema szklankami lodu, najlepiej w blenderze.
Mozna przyozdobic bita smietana, lub posypac cynamonem.

<Eva> and my boxer boy-> http://hometown.aol.com/evajp/index.html
~~~The past is behind us, the future is a mystery,
today is a gift, that's why they call it THE PRESENT.~~~

1. Data: 2000-08-29 13:45:20

Od: "monizda&glizda" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

z kawa, albo z herbata, z lodami.......

asia napisał(a) w wiadomości: <8og9m1$gls$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>...

1. Data: 2000-08-29 13:56:00

Od: e...@a...comnospam (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie mialo byc wyspa a nie wsypa! Czasami wychodza cudaki z tych
przestawionych liter!
Dodam za to inny drink z amaretto, zwany - Testarossa:
Potrzeba rowne czesci
amaretto
baccardi rum
malibu rum
grand marinier
couvosier
7-up

Wymieszac to wszystko z lodem do oziebienia, przecedzic przed podaniem.

1. Data: 2000-08-29 14:03:14

Od: a...@m...com.pl (Agnieszka Stańczyk) szukaj wiadomości tego autora

Przyjemym napojem, aksamitnie łechcącym podniebienie jest połączenie
amaretto (di Saronno, oczywiście) z czerwonym martini - proporcje 1:2 oraz
nieco lodu.
Cin cin !
Agni

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-08-29 20:21:36

Od: "Danka" <j...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

A ja pilam np. z sokiem z cytryny lub z mlekiem. Bylo pyszne, choc moze dla
niektorych to profanacja. Proste, ale jakie dobre.
Danka

1. Data: 2000-08-30 05:35:57

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:
> Nabylam ostatnio butelczyne amaretto i nie wiem co dobrego wykombinowac. Z
> czym wymieszac? Macie jakies pomysly?

1. Z sokiem pomaranczowym - podstawa.
2. 20ml do filizanki, na to goraca kawe z ekspresu, a na to bita
smietana. Mniam. To kawa po wlosku.
3. Po 20ml amaretto, likier kakaowy i smietanki wymieszac w shakerze. Do
kieliszka "cyknac" na dno troche grenadiny. Na to ostroznie wlac
mieszanke z shekera. Nazwy nie pamietam :-( ale tez mnam :-)

Smacznego mieszania :-)
Krzysztof Koterba

1. Data: 2000-08-30 05:37:40

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

asia wrote:
> Nabylam ostatnio butelczyne amaretto i nie wiem co dobrego wykombinowac. Z
> czym wymieszac? Macie jakies pomysly?

Acha!
4. Po 30ml amaretto i koniaku i do tego 2 kostki lodu. Ja do tego
wykorzystuje posledniejsze brandy - tylko tak dla mnie sa pijalne.

Pozdrawiam :-)
Krzysiek

1. Data: 2000-08-30 06:07:22

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie DZIEKI !!!
Pozdrawiam :)))
Asia

1. Data: 2000-08-30 13:21:43

Od: "Czeraniuk, Dorota" <D...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

Tego jeszcze nie było:
amaretto z sokiem jabłkowym i z lodem, proporcje do wypróbowania :)))
pyszny, orzeźwiający drink
Dorota

Nabylam ostatnio butelczyne amaretto i nie wiem co dobrego wykombinowac.
czym wymieszac? Macie jakies pomysly?
Asia :))

Re: Comber sarni
Pieczone miesko - help!