ambiwalencja

1. Data: 2005-01-11 20:01:14

Temat: Re: Odp: ambiwalencja
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sarna:
> ... wszyscy jednoznacznie odpowiadaja, za to oznacza;
> ni wta ni w tamta strone, ze obojetnosc, a nawet olewanie ,
> czyli ze ktos nie nie ma opini....

Lateralnie tzn pobocznie (na marginesie) lub rownolegle
np do glownego nurtu zainteresowan.

--
Czarek

1. Data: 2005-01-11 23:45:10

Temat: Re: ambiwalencja
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia; <41e30c88$0$42537$e...@p...plus.ne
t> :

> Oczywiscie ze sprawdzialam w encyklopedii definicje ambiwalencji, ale
> bardziej interesuja mnie spontaniczne wypowiedzi w najprostszej
> formie.Szczerze mowiac definicja encyklepedyczna zamieszala mi jeszcze
> bardziej w glowie.
> Ex-przyjaciolka twierdzi, ze moj maz ma ambiwalencyjny stosunek do niej, a
> ja nie wiem co to moze oznaczac?
> Bede wdzieczna za kazda odpowiedz.

W przełożeniu na język ludzko-kobiecy - koleżance przeszkadzała
"lodowatość" męża kiedy byli sam na sam? ;) Powinna jeszcze dodać, że
jest "fałszywy", bo kiedy Ty byłaś obok, to był towarzyski. ;)

Flyer
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

1. Data: 2005-01-12 15:26:26

Od: "tren R" <p...@b...plasio> szukaj wiadomości tego autora

"PowerBox" <p...@w...pl> napisał(a):

> - albo zarówno kocha jak i nienawidzi naraz, podejście typu trochę tak -
> trochę nie, pod jednym względem fajnie pod innym do niczego co w sumie
> zdawać by się mogło daje zero ale w rzeczywistości czuje się zarówno "na
> plus" jak i "na minus" naraz.

a tak racja, pominąłem stan współistnienia równoległego :)

--

http://trener.blog.pl - przemoc, seks, krew

spowiedź wyrywkowa
Pewien człowiek był...
Psychologiczne mechanizmy odbioru reklamy
a może na drzewa?
deprim