amerykanie leczący homoseksualizm

1. Data: 2008-04-23 17:37:55

Temat: amerykanie leczący homoseksualizm
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

23.04.2008 TVP2
"Warto rozmawiać"
22.45

2. Data: 2008-04-24 14:28:58

Temat: Re: amerykanie leczący homoseksualizm
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:funsmd$b3$1@news.onet.pl...

Przepadlo :(
Zaraz, pewnie jest w archiwum iTvp...
Duch

3. Data: 2008-04-24 14:36:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Duch" <n...@n...com> napisał w wiadomości
news:fuq5f4$90u$1@news.dialog.net.pl...
> "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:funsmd$b3$1@news.onet.pl...
>
> Przepadlo :(
> Zaraz, pewnie jest w archiwum iTvp...
> Duch

Nic nie przepadło, to dopiero dziś:
24.04.2008 TVP2 22:45 "Warto rozmawiać"

"Przestałem być gejem i jestem wolny" 12
Będą goście: amerykanie leczący homoseksualizm.

4. Data: 2008-04-24 18:11:39

Od: Ndziorl <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-04-24 16:36:24 +0200, "Sky" <s...@o...pl> said:

> "Przestałem być gejem i jestem wolny" 12
>
> Będą goście: amerykanie leczący homoseksualizm.

A wcześniej nie był wolny?
--
"Dlaczego człowiek zabija? Dla zdobycia pożywienia. Ale nie tylko,
częściej przecież potrzebujemy napojów."

5. Data: 2008-04-24 19:12:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ndziorl wrote:

> A wcześniej nie był wolny?

a uważasz że geje są wolni?

albo zmiana płci, albo zmiana orientacji, inaczej to będzie człowiek
nieszczęśliwy

6. Data: 2008-04-24 19:30:31

Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> a uważasz że geje są wolni?
>
> albo zmiana płci, albo zmiana orientacji, inaczej to będzie człowiek
> nieszczęśliwy

Mówisz z własnego doświadczenia? Bo jeśli nie, to może przestaniesz
wygłaszać takie kategoryczne sądy na każdy temat, na który zazwyczaj nie
masz zielonego pojęcia?

Livia

7. Data: 2008-04-24 19:34:06

Od: Ndziorl <k...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-04-24 21:12:30 +0200, tomek wilicki <t...@w...pl> said:

> a uważasz że geje są wolni?
>
> albo zmiana płci, albo zmiana orientacji, inaczej to będzie człowiek
> nieszczęśliwy

Wolny od czego? A może do czego? Homoseksualizm w jakiś specyficzny
sposób człowieka zniewala? W jaki? I dlaczego nie robi tego
heteroseksualizm?
Skąd wiesz co jest danemu człowiekowi do szczęścia potrzebne i skąd
taka troska o cudze szczęście?
Nie wiem, czy geje są wolni i czy są szczęśliwi i prawdę mówiąc mam to
gdzieś. Jeśli dorosły homoś źle się czuje ze swoją orientacją, to niech
się leczy, jeśli taka możliwość istnieje i ma taką potrzebę.
Homoseksualiści od zarania stanowili jakąś drobną część populacji -
produkt biologiczny jak wszystkie inne. Ale od pewnego czasu, jakoś
zbyt wiele, jak na mój gust, się o nich rozprawia i wszyscy chcą ich
nagle uszczęśliwiać - jedni chcą ich leczyć (dla ich dobra oczywiście),
inni chcą im przyznawać przywileje i dawać dzieci do zabawy.
--
"Istnieją trzy rzeczy, które czuć rybą. Jedną z nich jest ryba."

8. Data: 2008-04-24 20:03:42

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Livia wrote:

nie
> masz zielonego pojęcia?

następna wszystkowiedząca, wygłaszająca kategoryczne sądy na każdy temat

ehh, polactwo...

9. Data: 2008-04-24 20:08:23

Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> następna wszystkowiedząca, wygłaszająca kategoryczne sądy na każdy temat
>
> ehh, polactwo...

Zadałam Ci pytanie, nie zauważyłeś? A może nadepnęłam na odcisk?
Jesteś jednak niereformowalnym kretynem.

L.

10. Data: 2008-04-24 20:10:18

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ndziorl wrote:

> Wolny od czego? A może do czego? Homoseksualizm w jakiś specyficzny
> sposób człowieka zniewala? W jaki? I dlaczego nie robi tego
> heteroseksualizm?

uniemożliwia spełnienie w związku, w identyczny sposób w jaki robi to np
oziębłość seksualna. Ile by środowiska chcące wygrać parę głosów w wyborach
ze strony organizacji gejowskich sprawy nie przekręcały, człowiek jest
stworzony do prokreacji kobieta / mężczyzna, w innych związkach zawsze
będzie to niespełnienie.

> Skąd wiesz co jest danemu człowiekowi do szczęścia potrzebne i skąd
> taka troska o cudze szczęście?

troska o cudze szczęście? Jaka troska? Rozmawiamy sobie.

A skąd wiem? No wybacz, mam świadectwo ukończenia szkoły podstawowej, tam
takich rzeczy uczą. Jasne, są ludzie którzy osiągną swoją pełnię szczęścia
dopiero skacząc na bruk z najwyższego budynku, ale chyba nie będziesz
bronił tezy, że nie mogliby być szczęśliwsi?

> [...]
> nagle uszczęśliwiać - jedni chcą ich leczyć (dla ich dobra oczywiście),
> inni chcą im przyznawać przywileje i dawać dzieci do zabawy.

no mówi się dużo za dużo, ale to efekt d...kracji. Chyba najmniej szkodliwy
ze wszystkich jej efektów.

Nie zauważyłem, aby ktokolwiek tutaj na forum chciał jakiegokolwiek geja
leczyć bądź dawać dziecko. Wyrażamy tylko opinie na temat tego, czy
homoseksualizm można uznać za swego rodzaju specyficzne kalectwo - o tyle
specyficzne, że dotknięty nim człowiek nie chce zmieniać stanu rzeczy. Ot,
coś jak np chorobliwa skłonność do samobójstwa, chory tez nie chce być
leczony.

Zakaz krytyki lekarzy - niekonstytucyjny :)
ubezpieczenie na 1 miesiąc w RC
ubezpieczenie na 1 miesiąc w RC
Pękająca skóra na palcach.
niezla strone znalazlem ... mysle ze warto poczytac