ankieta diagnostyczna v2

1. Data: 2003-09-25 15:53:39

Temat: Re: ankieta diagnostyczna v2
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusz> napisał w
wiadomości news:bkv2lc$1d0k$1@news2.ipartners.pl...
> misio <news:bkutm6$bnn$1@inews.gazeta.pl> misio <ksRobak> misio:

> dziwi mnie to co napisałeś wcześniej.
> czy rzeczywiście trzeba przeczytać wszystkie ksiażki
> żeby skorzystać z jednej?
> tren R

nic takiego nie pisałem
gdybyś nie ciął cytatów
udowodnił bym Ci kłamstwo :)
\|/
re:
--
TNIJ CYTATY

1. Data: 2003-09-25 16:18:37

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

misio <news:bkv2qd$t1e$1@inews.gazeta.pl> misio <ksRobak> misio:

> napisałem "oczyma" a nie "oczami"
> to subtelna różnica...

żadna różnica.
to semantyczny wykręt żabi języku

--
Czy jesteś zazdrosny, że Głosy mówią tylko do mnie?

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-09-25 16:19:34

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> żadna różnica.
> to semantyczny wykręt żabi języku
> Czy jesteś zazdrosny, że Głosy mówią tylko do mnie?

tak tak oczywiście
a żaba ma sierść :)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-25 16:29:49

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

misio <news:bkv326$h8$1@inews.gazeta.pl> misio <ksRobak> misio:

> nic takiego nie pisałem
> gdybyś nie ciął cytatów
> udowodnił bym Ci kłamstwo :)

nic byś mi nie udowodnił
poza swoimi wieloznacznymi bzdurkami

--
komu w drogę
temu pomogę

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-09-25 16:31:38

Od: "psphome" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" w wiadomości news:bkuif8$180v$1@news2.ipartners.pl...
> Aby zagłosować użyj jednego z poniższych linków.
>
> PYTANIE: Czy posty robaka są / konstruktywne / pożyteczne /
> destruktywne / zaśmiecające forum?

BŁĄD FORMALNY!!!

Ankieta jest źle skonstruowana. Pomiędzy słowami "Robak jest:"
powinien być łącznik_ a go nie ma!!

ankieta.php?Robak_jest:[k|p|d|s]1

W związku z tym niemal kazdy głos tworzy nową ankietę,
wyników końcowych nie widać, głosowania się dublują i tak dalej.

Proponujemy aby powtórzyć ankietę jutro, wg nowego poprawnego
wzoru to znaczy z łącznikiem pomiędzy "Robak_jest"
Sporządzenie ankiety w wersji 3 pozostawiamy z oczywistych względów
jej autorowi.

Dzisiaj do godz. 17:30 oddano już w sumie 41 głosów z czego tylko 14
głosów jest ważnych.

Uwzględnienie tych głosów będzie możliwe tylko wtedy, gdy zostanie
stworzona jakaś "komisja zaufania", której zostaną przekazane
materiały źródłowe ankiety wraz z instrukcją jak je czytać. Materiały te
oczywiście umożliwiają w pewnym sensie identyfikację głosujących
a więc jest potrzeba zaprzysiężenia członków tej komisji w postaci
publicznego wyrażenia przez nich zgody na te warunki (nieujawnianie
autorów głosów).

Nasza propozycja dotycząca członków komisji:
TrenR, jbaskab, Ana, EvaTM, Bacha, Ł.Nawrocki,...

Prosimy o wyrażenie poniżej zgody na uczestnictwo
(brak głosu uznamy za odmowę uczestnictwa).

--
zespół redakcyjny
~~~

1. Data: 2003-09-25 16:38:54

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusz> napisał w
wiadomości news:bkv551$1dc2$1@news2.ipartners.pl...
> misio <news:bkv326$h8$1@inews.gazeta.pl> misio <ksRobak> misio:

> nic byś mi nie udowodnił
> poza swoimi wieloznacznymi bzdurkami
> http://trener.blog.pl

nie jesteś w stanie udowodnić swoich słów
więc pleciesz :)
\|/
re:

1. Data: 2003-09-25 16:46:26

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psphome" <p...@p...onet.pl>

> [...]

> TrenR, jbaskab, Ana, EvaTM, Bacha, Ł.Nawrocki,...
>
> Prosimy o wyrażenie poniżej zgody na uczestnictwo
> (brak głosu uznamy za odmowę uczestnictwa).

ależ "zespole redakcyjny" :)
co za bzdety
jak mozna pisać Robak_jest
skoro nikt na oczy nie widział żadnego Robak_jest? ;DDD
\|/
re

1. Data: 2003-09-25 16:52:43

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusz> szukaj wiadomości tego autora

misio <news:bkvcfl.3vsbch7.1@ghost.h83b2fe57.invalid> misio <psphome>
misio:

> BŁĄD FORMALNY!!!
>

> Ankieta jest źle skonstruowana. Pomiędzy słowami "Robak jest:"
> powinien być łącznik_ a go nie ma!!

jak nie ma jak jest?
czy chodzi o podkreślnik "_" pomiedzy 'robak' a 'jest'?
to przeca jest!

> ankieta.php?Robak_jest:[k|p|d|s]1
>
> W związku z tym niemal kazdy głos tworzy nową ankietę,
> wyników końcowych nie widać, głosowania się dublują i tak dalej.

a co fakt, to fakt ;)

> Proponujemy aby powtórzyć ankietę jutro, wg nowego poprawnego
> wzoru to znaczy z łącznikiem pomiędzy "Robak_jest"
> Sporządzenie ankiety w wersji 3 pozostawiamy z oczywistych względów
> jej autorowi.

z miłą chęcią, tylko proszę o oświecenie - wydaje mi się
że wszystko jest formalnie o.k. a jednak nie jest, bo sam widziałem
jak wygląda głosowanie.

> Dzisiaj do godz. 17:30 oddano już w sumie 41 głosów z czego tylko 14
> głosów jest ważnych.

z czego ja naklikałem kilka różnych, nie wiedzac w czym rzecz ;)

> Nasza propozycja dotycząca członków komisji:
> TrenR, jbaskab, Ana, EvaTM, Bacha, Ł.Nawrocki,...

akces.

--
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-09-25 17:52:18

Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 25 Sep 2003 18:52:43 +0200, "tren R"
<t...@s...na.sojusz> wrote:

>z miłą chęcią, tylko proszę o oświecenie - wydaje mi się
>że wszystko jest formalnie o.k. a jednak nie jest, bo sam widziałem
>jak wygląda głosowanie.

No to ja znowu oświadczam, że mój głos nie został przyjęty (coś tam z
cookies).

--
Amnesiak
------

1. Data: 2003-09-25 19:08:17

Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "psphome" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nasza propozycja dotycząca członków komisji:
> TrenR, jbaskab, Ana, EvaTM, Bacha, Ł.Nawrocki,...
>
> Prosimy o wyrażenie poniżej zgody na uczestnictwo
> (brak głosu uznamy za odmowę uczestnictwa).

jedna uwaga, a raczej pytanie, też natury formalnej:
czy pomysłodawca ankiety (z tego co widzę TrenR) powinien zostać członkiem
tej komisji?
:))

to takie małe zboczenie zawodowe - (kłania się wyłączenie w postępowaniu
cywilnym sędziego, ławnika, biegłego, tłumacza... itp jeśli zachodzą
wątpliwości co do jego bezstronności itd)

pozdrowienia

Natalia

ankieta diagnostyczna
Czy ktos zna - Poza Centrum?